Heb jij een zwart/wit monitorArno schreef:Ben ik de enige bij wie er nooit een kleur veranderd is?
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van t forum?
Re: Wat vinden we van t forum?
Niet bepaald.SARK schreef:Heb jij een zwart/wit monitorArno schreef:Ben ik de enige bij wie er nooit een kleur veranderd is?
Re: Wat vinden we van t forum?
Vreemd, ook de jasjes van de poppetjes zijn anders (ik heb in IE en FireFox getest).
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
Nu is het helemaal spannend geworden. Net of er een sepia filter over heen zit.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2011-12-19 om 9.49.44 AM.png (5.93 KiB) 439 keer bekeken
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
Mag ik wat suggesties doen?
Er zijn ook hele mooie thema die je zo kan gebruiken.
Er zijn ook hele mooie thema die je zo kan gebruiken.
- Bijlagen
-
- button_pm_reply.gif (4.1 KiB) 435 keer bekeken
-
- icon_post_quote.gif (2.42 KiB) 435 keer bekeken
-
- button_pm_reply.gif (2.69 KiB) 435 keer bekeken
-
- icon_post_quote.gif (1.09 KiB) 435 keer bekeken
-
- button_pm_reply.gif (1.47 KiB) 435 keer bekeken
-
- icon_post_quote.gif (1.08 KiB) 435 keer bekeken
-
- button_pm_reply.gif (1.47 KiB) 435 keer bekeken
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Ach, de huidige templates zijn gebaseerd op zo'n set. Om dan voor een ooit vergeten knopje de ZBA-stijl weer aan de kant te zetten... Daarnaast hebben de huidige templates inmiddels de nodige automatiseringsprocessen onder de kap, die dan geheel opnieuw moeten worden geimplementeerd. Liever niet, maar desondanks bedankt voor de suggestie. 
Ps: als ik zie dat het nu al niet meevalt om een knopje te bewerken, vrees ik dat bij grotere veranderingen meer meningen worden geventileerd dan dat er gebouwd wordt. Zoiets wilt natuurlijk niemand op zijn geweten hebben.
Ps: als ik zie dat het nu al niet meevalt om een knopje te bewerken, vrees ik dat bij grotere veranderingen meer meningen worden geventileerd dan dat er gebouwd wordt. Zoiets wilt natuurlijk niemand op zijn geweten hebben.
Re: Wat vinden we van t forum?
I.d.d. Marp, het forum draait nu wel goed. Maar poetsen om te poetsen zonder dat dat enig nut heeft en geen verbetering is, kan w.m.b. wel achterwege blijven. Met die laatste aanpassing wordt het er niet frisser op naar mijn mening.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Och Pjotr, er is ook gepoetst (om het met diezelfde woorden uit te drukken) aan een eens door jou aangedragen punt op de lijst: een navigatiebar bovenaan in je gebruikerspaneel. Voor elk wat wils, mag ik hopen. 
Re: Wat vinden we van t forum?
Dat was functioneel
(Was overigens niet door mij aangedragen).
Maar goed geeft niet. Heb ooit eens bij een grote company gewerkt die medische apparatuur produceerde. Daar was altijd gezeur bij een nieuw model over onbelangrijke dingen, van de functionaliteit hadden de meeste gebruikers nog te weinig kaas ervaring om wat zinnigs bij te dragen. Wij plaatsten daar meestal bewust een "fout" knopje op om de zeurpieten bezig te houden
Maar goed geeft niet. Heb ooit eens bij een grote company gewerkt die medische apparatuur produceerde. Daar was altijd gezeur bij een nieuw model over onbelangrijke dingen, van de functionaliteit hadden de meeste gebruikers nog te weinig kaas ervaring om wat zinnigs bij te dragen. Wij plaatsten daar meestal bewust een "fout" knopje op om de zeurpieten bezig te houden
Re: Wat vinden we van t forum?
Het was heel subtiel, gewoon een ander knopje met een fout kleurtje. Dit was overigens bij prototypen/nul series die test draaiden op locatie, uiteraard niet bij definitieve productie. De inkoop van professionele apparatuur wordt n.l. niet gedaan door degene die het gebruiken moet maar door managers die zichzelf heel belangrijk vinden. Het is overigens wel meer bekend: Een jaar of vijftien geleden lieten wij de badkamer opnieuw betegelen. De tegelzetter deed de hele badkamer in 1 ochtend en perfect strak, zo met het blote oog. Echt een vakman puur sang. Echter bij het voegen was ie ergens 1,5 cm vergeten. Toen ik het opmerkte was zijn antwoord:
"Sssst, niet zeggen. Straks komt de baas controleren en die heeft altijd wat te zeiken. Het zit er expres en dit heb ik zo bijgewerkt. Als ik het niet doe zeurt ie over een rij die volgens hem scheef zit en dan heb ik veel meer werk".
Mijn vrouw en ik lagen dubbel van lachen. En warempel die baas was me een nurk.
"Sssst, niet zeggen. Straks komt de baas controleren en die heeft altijd wat te zeiken. Het zit er expres en dit heb ik zo bijgewerkt. Als ik het niet doe zeurt ie over een rij die volgens hem scheef zit en dan heb ik veel meer werk".
Mijn vrouw en ik lagen dubbel van lachen. En warempel die baas was me een nurk.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van t forum?
Hij oogt nogal grauw. Niet dat dat boeiend is, maar mocht iemand nog eens een gekleurd exemplaar tegenkomen, dan vervangen we 'm.ray5150 schreef:En een nieuwe Smiley...
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
Zoiets? Soms ook nodig hier:Marp schreef:Hij oogt nogal grauw. Niet dat dat boeiend is, maar mocht iemand nog eens een gekleurd exemplaar tegenkomen, dan vervangen we 'm.ray5150 schreef:En een nieuwe Smiley...
Re: Wat vinden we van t forum?
Zag dat er nu ook een knap neurotische ADHD smily bijgekomen is. Waar is die goed voor? Wat een wansmaak, dit is toch geen puberforum? Geen doen meer om fatsoenlijk een post te editen met dat springding om je heen links van het edit venster
Nou ja, gelukkig hebben we AdBlock nog

Nou ja, gelukkig hebben we AdBlock nog
Re: Wat vinden we van t forum?
Ik geloof dat Jeroen hem erg leuk vind...
(effe Pjotr pesten...)

(effe Pjotr pesten...)
Re: Wat vinden we van t forum?
Dat is zo mooi aan Firefox icm Adblock Plus; je kunt dan gericht dat soort irritante plaatjes blokkeren
Heb ik dus ook gedaan met die stuitersmiley.
Edit: ik zie dat Pjotr dat ook al door had
Heb ik dus ook gedaan met die stuitersmiley.
Edit: ik zie dat Pjotr dat ook al door had
Re: Wat vinden we van t forum?
Nah zolang het hier niet op onze Duitse vrienden op hifi-forum lijkt vind ik alles best. Dat vind ik echt een waardeloze vormgeving. En als je de Google ads niet blokkeert is het helemaal onleesbaar.
Brrrr
Brrrr
Re: Wat vinden we van t forum?
Welnee, Jeroen legt de laatste hand aan een Heavy Filterray5150 schreef:Ik geloof dat Jeroen hem erg leuk vind...
(effe Pjotr pesten...)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Wat vinden we van t forum?
Peter schreef,
.
Anne
Hm,... begin m'n twijfels te krijgenWat een wansmaak, dit is toch geen puberforum?
Anne
Re: Wat vinden we van t forum?
Ah!buis schreef:Peter schreef,Hm,... begin m'n twijfels te krijgenWat een wansmaak, dit is toch geen puberforum?.
Anne
Re: Wat vinden we van t forum?
omg, buishoofd, heb je er een hele maand over gedaan om dat antwoord te formuleren ?

