Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door SARK »

Arno schreef:
Ben ik de enige bij wie er nooit een kleur veranderd is?
Heb jij een zwart/wit monitor :-s , moet eerlijk zeggen dat (zolang er geen fluo kleuren worden gebruikt) ik de kleurstelling niet zo belangrijk vind ... het blijft allemaal redelijk duidelijk toch :?:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Arno »

SARK schreef:
Arno schreef:
Ben ik de enige bij wie er nooit een kleur veranderd is?
Heb jij een zwart/wit monitor :-s
Niet bepaald.
Bijlagen
kleur.JPG
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door SARK »

Vreemd, ook de jasjes van de poppetjes zijn anders (ik heb in IE en FireFox getest).
Bijlagen
Kleur.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

De oude layout taat nog in zijn cache...
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Vinculum »

Nu is het helemaal spannend geworden. Net of er een sepia filter over heen zit.
Bijlagen
Schermafbeelding 2011-12-19 om 9.49.44 AM.png
Schermafbeelding 2011-12-19 om 9.49.44 AM.png (5.93 KiB) 443 keer bekeken
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Vinculum »

Mag ik wat suggesties doen?

Er zijn ook hele mooie thema die je zo kan gebruiken.
Bijlagen
button_pm_reply.gif
button_pm_reply.gif (4.1 KiB) 439 keer bekeken
icon_post_quote.gif
icon_post_quote.gif (2.42 KiB) 439 keer bekeken
button_pm_reply.gif
button_pm_reply.gif (2.69 KiB) 439 keer bekeken
icon_post_quote.gif
icon_post_quote.gif (1.09 KiB) 439 keer bekeken
button_pm_reply.gif
button_pm_reply.gif (1.47 KiB) 439 keer bekeken
icon_post_quote.gif
icon_post_quote.gif (1.08 KiB) 439 keer bekeken
button_pm_reply.gif
button_pm_reply.gif (1.47 KiB) 439 keer bekeken
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

Ach, de huidige templates zijn gebaseerd op zo'n set. Om dan voor een ooit vergeten knopje de ZBA-stijl weer aan de kant te zetten... Daarnaast hebben de huidige templates inmiddels de nodige automatiseringsprocessen onder de kap, die dan geheel opnieuw moeten worden geimplementeerd. Liever niet, maar desondanks bedankt voor de suggestie. ;)

Ps: als ik zie dat het nu al niet meevalt om een knopje te bewerken, vrees ik dat bij grotere veranderingen meer meningen worden geventileerd dan dat er gebouwd wordt. Zoiets wilt natuurlijk niemand op zijn geweten hebben. :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

I.d.d. Marp, het forum draait nu wel goed. Maar poetsen om te poetsen zonder dat dat enig nut heeft en geen verbetering is, kan w.m.b. wel achterwege blijven. Met die laatste aanpassing wordt het er niet frisser op naar mijn mening.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

Och Pjotr, er is ook gepoetst (om het met diezelfde woorden uit te drukken) aan een eens door jou aangedragen punt op de lijst: een navigatiebar bovenaan in je gebruikerspaneel. Voor elk wat wils, mag ik hopen. ;)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

Dat was functioneel :mrgreen: (Was overigens niet door mij aangedragen).

Maar goed geeft niet. Heb ooit eens bij een grote company gewerkt die medische apparatuur produceerde. Daar was altijd gezeur bij een nieuw model over onbelangrijke dingen, van de functionaliteit hadden de meeste gebruikers nog te weinig kaas ervaring om wat zinnigs bij te dragen. Wij plaatsten daar meestal bewust een "fout" knopje op om de zeurpieten bezig te houden :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

Die vind ik wel leuk om te onthouden. :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Wowly »

Hahaha meesterlijk als je dat bewust doet :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

Het was heel subtiel, gewoon een ander knopje met een fout kleurtje. Dit was overigens bij prototypen/nul series die test draaiden op locatie, uiteraard niet bij definitieve productie. De inkoop van professionele apparatuur wordt n.l. niet gedaan door degene die het gebruiken moet maar door managers die zichzelf heel belangrijk vinden. Het is overigens wel meer bekend: Een jaar of vijftien geleden lieten wij de badkamer opnieuw betegelen. De tegelzetter deed de hele badkamer in 1 ochtend en perfect strak, zo met het blote oog. Echt een vakman puur sang. Echter bij het voegen was ie ergens 1,5 cm vergeten. Toen ik het opmerkte was zijn antwoord:

"Sssst, niet zeggen. Straks komt de baas controleren en die heeft altijd wat te zeiken. Het zit er expres en dit heb ik zo bijgewerkt. Als ik het niet doe zeurt ie over een rij die volgens hem scheef zit en dan heb ik veel meer werk".

Mijn vrouw en ik lagen dubbel van lachen. En warempel die baas was me een nurk.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Marp »

ray5150 schreef:
En een nieuwe Smiley... :rofl:
Hij oogt nogal grauw. Niet dat dat boeiend is, maar mocht iemand nog eens een gekleurd exemplaar tegenkomen, dan vervangen we 'm.
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Vinculum »

Marp schreef:
ray5150 schreef:
En een nieuwe Smiley... :rofl:
Hij oogt nogal grauw. Niet dat dat boeiend is, maar mocht iemand nog eens een gekleurd exemplaar tegenkomen, dan vervangen we 'm.
Zoiets?
rofl.gif
rofl.gif (9.74 KiB) 310 keer bekeken
Soms ook nodig hier: ;)
bitchslap.gif
bitchslap.gif (1.65 KiB) 304 keer bekeken
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

Zag dat er nu ook een knap neurotische ADHD smily bijgekomen is. Waar is die goed voor? Wat een wansmaak, dit is toch geen puberforum? Geen doen meer om fatsoenlijk een post te editen met dat springding om je heen links van het edit venster :cry:

Nou ja, gelukkig hebben we AdBlock nog :twisted: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Vinculum »

Die vind ik ook niet zo'n succes eerlijk gezegd. :hide:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door jeroen_d »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ray5150 »

Ik geloof dat Jeroen hem erg leuk vind...

(effe Pjotr pesten...)

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Arno »

Dat is zo mooi aan Firefox icm Adblock Plus; je kunt dan gericht dat soort irritante plaatjes blokkeren :)
Heb ik dus ook gedaan met die stuitersmiley.

Edit: ik zie dat Pjotr dat ook al door had :wink:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door FR_Aad »

Nah zolang het hier niet op onze Duitse vrienden op hifi-forum lijkt vind ik alles best. Dat vind ik echt een waardeloze vormgeving. En als je de Google ads niet blokkeert is het helemaal onleesbaar.
Brrrr
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36749
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
Ik geloof dat Jeroen hem erg leuk vind...

(effe Pjotr pesten...)

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Welnee, Jeroen legt de laatste hand aan een Heavy Filter :lol:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door Ah!buis »

Peter schreef,
Wat een wansmaak, dit is toch geen puberforum?
Hm,... begin m'n twijfels te krijgen :shock: .
Anne
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door TubeHead »

Ah!buis schreef:
Peter schreef,
Wat een wansmaak, dit is toch geen puberforum?
Hm,... begin m'n twijfels te krijgen :shock: .
Anne

:rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door ray5150 »

omg, buishoofd, heb je er een hele maand over gedaan om dat antwoord te formuleren ? :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”