Ik wilde eigenlijk niet meer reageren. Maar goed.
Ik heb niks tegen Tom, alleen zegt hij vaak dingen, ook in andere topics, die eerst verstandig overkomen maar die later, als hem het vuur aan de schenen wordt gelegd, nogal onverdedigbaar zijn waarna er wordt geschermd met kennis die nooit kan worden gecontroleerd. Dat ergert mij, en volgens mij ook Philip of Eric.
Edit: Ik vind het wel tof dat Tom in ieder geval onder zijn eigen naam post, in plaats van onder een vaag aan Geenstijl doen denkend pseudoniem.
Ik ben dan misschien nogal uitgesproken, maar in ieder geval probeer ik wel met zinnige reacties te pareren.
Wat weer leidt tot een hoop nodeloos getheoretiseer (gelul), door een aantal lui hier.
Ik wil ook wel een voorstel doen voor een filter voor die 8520, maar aangezien dat ding vanaf 1 K kan worden gebruikt, terwijl hier de slimme jongens al hebben geconstateerd dat dat ding alleen vanaf 3 K kan worden ingezet, heb ik er geen zin in.
Als Jeroen_d of een andere betweter

wil, leen ik hem een exemplaar van die 8520, op voorwaarde dat het ding op 1 k wordt gescheiden volgens wat Flip en ik zeggen, waarna hij zich helemaal mag uitleven.
Alles wordt netjes gemeten en hier gepost, uiteraard, zodat we de subjectieve discussie enigszins kunnen objectiveren.