En dat "studeert" dan....Tjongejonge...
21" woffers
Moderator: Beheerdersteam
Re: 21" woffers
Hij heeft nog niet eens de moeite genomen om de taalfout in de titel te verbeteren.....
En dat "studeert" dan....Tjongejonge...
En dat "studeert" dan....Tjongejonge...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 21" woffers
Misschien ziet er hier nog wel een leuk woffertje tusssen
http://www.audioheritage.org/images/jbl ... ateful.jpg
Gerhard
http://www.audioheritage.org/images/jbl ... ateful.jpg
Gerhard
Re: 21" woffers
@Ray5150
"studeren" inderdaad. Het is een ROC opleiding, en dus spreek je nog van leren en school.....maar dat terzijde.
"studeren" inderdaad. Het is een ROC opleiding, en dus spreek je nog van leren en school.....maar dat terzijde.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 21" woffers
Kom op Gijs93, laat je niet afschrikken.
Het lijkt soms van niet, maar ze zijn best aardig hier op dit forum.
Of heb je inmiddels een andere hobby.
Paul.
Het lijkt soms van niet, maar ze zijn best aardig hier op dit forum.
Of heb je inmiddels een andere hobby.
Paul.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 21" woffers
psies, ze zijn gewoon allemaal poepjaloers dat jij wel met van de grote woofers aan de slag gaat 
Re: 21" woffers
Mijn angst is dat Gijs met z'n vier woffers door het raam naar buiten is geblazen per ongeluk..
Re: 21" woffers
Weetje? Ik zou dan gelijk voor heel extreem gaan en die 60+ inch woffert gaan nemen 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 21" woffers
Jullie zijn echt vreselijk voor zo'n joch. Geen wonder dattie niet terug is geweest.
Re: 21" woffers
ah nee joh... gewoon een beetje bullshitten is toch leuk?
Maar een PA installatie is wat hij moet hebben...
Maar een PA installatie is wat hij moet hebben...
Re: 21" woffers
Beste TTS,
Ik denk dat je de grappen en grollen hier niet zozeer gericht aan de TS moet zien, het topic is meer een soort kantine topic geworden. Overigens werd de TS best hulp geboden, hij kwam alleen nooit meer terug en de reply's werden steeds snediger maar ook algemener.
De beste man is natuurlijk nog steeds van harte welkom om hier aan de gang te gaan met zijn project. Ik denk wel dat sommige mensen hier de openingspost, welke toch vooral duidt op jeugdig enthouisame en niet al te veel inzicht, gekoppeld aan het aanbod als vraagbaak te dienen voor de amateurs hier, in het verkeerde keelgat is geschoten. Vandaar alle toch wat scherp gerande flauwekul denk ik.
mvg reinder
Ik denk dat je de grappen en grollen hier niet zozeer gericht aan de TS moet zien, het topic is meer een soort kantine topic geworden. Overigens werd de TS best hulp geboden, hij kwam alleen nooit meer terug en de reply's werden steeds snediger maar ook algemener.
De beste man is natuurlijk nog steeds van harte welkom om hier aan de gang te gaan met zijn project. Ik denk wel dat sommige mensen hier de openingspost, welke toch vooral duidt op jeugdig enthouisame en niet al te veel inzicht, gekoppeld aan het aanbod als vraagbaak te dienen voor de amateurs hier, in het verkeerde keelgat is geschoten. Vandaar alle toch wat scherp gerande flauwekul denk ik.
mvg reinder
Re: 21" woffers
Feit blijft dat de TS zich niet meer liet horen...
Verder snap ik het kantine gehalte wel hoor.
Verder snap ik het kantine gehalte wel hoor.
Re: 21" woffers
I.pv. 4x 21"kun je toch ook een 5 voeter nemen? Dat niemand die MTX Thunder 1.000.000 noemt?
Iets bescheidener:
Iets bescheidener:
-
bert stoltenborg
- Ook commercieel actief
- Berichten: 466
- Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52
Re: 21" woffers
Is het reageren op zo'n topic waar de poster al lang is afgehaakt nou zo leuk?
Of wijsneuzerij?
Ik verbaas me, al vaker gezegd, over sommige aspecten van dit forum.
Is iedereen hier al getest?

Of wijsneuzerij?
Ik verbaas me, al vaker gezegd, over sommige aspecten van dit forum.
Is iedereen hier al getest?
Re: 21" woffers
Vast niet. Wat was jouw score b.t.w.?bert stoltenborg schreef:Is iedereen hier al getest?
Als TS niet reageert op serieuze vragen en antwoorden is een topic niet serieus meer te nemen....
Re: 21" woffers
Volgens mij valt het wel mee, ook op de serieuze berichten werd niet gereageerd in den beginne. De ts had ook kunnen toelichten wat voor plannen hij had met die 21" om het allemaal weer in goede banen te leiden. Ik moet toegeven dat er enkele flauwe opmerkingen gemaakt zijn (guilty as charged), echter als ik voor mijzelf spreek, ik vond woffers een te leuke verspreking om te laten schieten
. Als een dergelijke opmerking genoeg was om te verdwijnen van het forum veronderstel ik dat het met die plannen ook niet zo serieus was.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
-
bert stoltenborg
- Ook commercieel actief
- Berichten: 466
- Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52
Re: 21" woffers
Jullie zijn niet echt maf, maar wel een beetje uitgedaagd.
Op andere fora vinden ze mij een gast die niet gek/wel leip is, maar jullie slaan alles.
Ik ben hier al gemodereerd vanwege dingen, dus wellicht moet ik m'n muil houden, maar reageren op inhoudelijkheden met inhoudelijkheden zou het best wel overzichtelijk houden hier.
Verder wel een interessant forum.....
Op andere fora vinden ze mij een gast die niet gek/wel leip is, maar jullie slaan alles.
Ik ben hier al gemodereerd vanwege dingen, dus wellicht moet ik m'n muil houden, maar reageren op inhoudelijkheden met inhoudelijkheden zou het best wel overzichtelijk houden hier.
Verder wel een interessant forum.....
Re: 21" woffers
In die bewoording ontgaat mij de strekking van je bericht een beetje, maar als je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld, dan denk ik dat ik je wel een beetje begrijp! (oh god, nou ben ik zeker aan de beurt om getest te worden)
Mvg Reinder
Mvg Reinder
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 21" woffers
bert stoltenborg schreef:Is het reageren op zo'n topic waar de poster al lang is afgehaakt nou zo leuk?
Of wijsneuzerij?
Ik verbaas me, al vaker gezegd, over sommige aspecten van dit forum.
Is iedereen hier al getest?
Alles is bij mij normaal, alleen mijn vitamine D ligt nogal laag!
GR(oet)G(erhard)
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 21" woffers
B&C 21SW152-4
RCF LF21N451
Pyle Pro PDW21250
Beyma 21L50
Beyma 21SW1600Nd
Dit is zo ongeveer wat ik kan verzinnen voor onder de €1000 p/st
Er zullen vast meer zijn. Het is maar wat je er voor over hebt
RCF LF21N451
Pyle Pro PDW21250
Beyma 21L50
Beyma 21SW1600Nd
Dit is zo ongeveer wat ik kan verzinnen voor onder de €1000 p/st
Er zullen vast meer zijn. Het is maar wat je er voor over hebt
