21" woffers

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 21" woffers

Bericht door ray5150 »

Hij heeft nog niet eens de moeite genomen om de taalfout in de titel te verbeteren..... :?
En dat "studeert" dan....Tjongejonge... :roll:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 21" woffers

Bericht door ds23man »

Misschien ziet er hier nog wel een leuk woffertje tusssen

http://www.audioheritage.org/images/jbl ... ateful.jpg

Gerhard
Rembrandt
Berichten: 2
Lid geworden op: za 01 jan 2011, 16:44

Re: 21" woffers

Bericht door Rembrandt »

@Ray5150

"studeren" inderdaad. Het is een ROC opleiding, en dus spreek je nog van leren en school.....maar dat terzijde.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: 21" woffers

Bericht door pvanlingen »

Kom op Gijs93, laat je niet afschrikken. :roll:
Het lijkt soms van niet, maar ze zijn best aardig hier op dit forum. :lol:
Of heb je inmiddels een andere hobby.

Paul.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 21" woffers

Bericht door Henkjan »

psies, ze zijn gewoon allemaal poepjaloers dat jij wel met van de grote woofers aan de slag gaat :rock:
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: 21" woffers

Bericht door wouter »

Echt wel :wink:
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: 21" woffers

Bericht door wouter »

En, wat zou er van gekomen zijn :wink:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: 21" woffers

Bericht door meiborg »

Mijn angst is dat Gijs met z'n vier woffers door het raam naar buiten is geblazen per ongeluk..
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 21" woffers

Bericht door ds23man »

Denk dat nog aan het zoek is naar bijpassende sqakkers en twuiters! :lol:

GRG
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: 21" woffers

Bericht door nxs77 »

Weetje? Ik zou dan gelijk voor heel extreem gaan en die 60+ inch woffert gaan nemen :mrgreen:
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 21" woffers

Bericht door sander1238 »

misschien moet ie dan ook nieuwe kabelt hebben?
Bijlagen
kabel.JPG
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 21" woffers

Bericht door TTS »

Jullie zijn echt vreselijk voor zo'n joch. Geen wonder dattie niet terug is geweest.
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: 21" woffers

Bericht door nxs77 »

ah nee joh... gewoon een beetje bullshitten is toch leuk?
Maar een PA installatie is wat hij moet hebben... :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 21" woffers

Bericht door ds23man »

Met 0,001 inch tweeters, zodat de vleermuizen ook nog wat horen! :lol: :lol: :lol:

GRG
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: 21" woffers

Bericht door meiborg »

Beste TTS,

Ik denk dat je de grappen en grollen hier niet zozeer gericht aan de TS moet zien, het topic is meer een soort kantine topic geworden. Overigens werd de TS best hulp geboden, hij kwam alleen nooit meer terug en de reply's werden steeds snediger maar ook algemener.

De beste man is natuurlijk nog steeds van harte welkom om hier aan de gang te gaan met zijn project. Ik denk wel dat sommige mensen hier de openingspost, welke toch vooral duidt op jeugdig enthouisame en niet al te veel inzicht, gekoppeld aan het aanbod als vraagbaak te dienen voor de amateurs hier, in het verkeerde keelgat is geschoten. Vandaar alle toch wat scherp gerande flauwekul denk ik.

mvg reinder
Gebruikersavatar
TTS
Berichten: 897
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 14:03

Re: 21" woffers

Bericht door TTS »

Feit blijft dat de TS zich niet meer liet horen...

Verder snap ik het kantine gehalte wel hoor.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 21" woffers

Bericht door Pjotr »

I.pv. 4x 21"kun je toch ook een 5 voeter nemen? Dat niemand die MTX Thunder 1.000.000 noemt?
Richard Clark MTX 5 foot sub.jpg
Iets bescheidener:
Woef.jpg
bert stoltenborg
Ook commercieel actief
Berichten: 466
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52

Re: 21" woffers

Bericht door bert stoltenborg »

Is het reageren op zo'n topic waar de poster al lang is afgehaakt nou zo leuk?
Of wijsneuzerij?
Ik verbaas me, al vaker gezegd, over sommige aspecten van dit forum.
Is iedereen hier al getest?
:-&
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36747
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 21" woffers

Bericht door Pjotr »

bert stoltenborg schreef:
Is iedereen hier al getest?
:-&
Vast niet. Wat was jouw score b.t.w.? :mrgreen:

Als TS niet reageert op serieuze vragen en antwoorden is een topic niet serieus meer te nemen.... :roll:
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: 21" woffers

Bericht door meiborg »

Volgens mij valt het wel mee, ook op de serieuze berichten werd niet gereageerd in den beginne. De ts had ook kunnen toelichten wat voor plannen hij had met die 21" om het allemaal weer in goede banen te leiden. Ik moet toegeven dat er enkele flauwe opmerkingen gemaakt zijn (guilty as charged), echter als ik voor mijzelf spreek, ik vond woffers een te leuke verspreking om te laten schieten ;). Als een dergelijke opmerking genoeg was om te verdwijnen van het forum veronderstel ik dat het met die plannen ook niet zo serieus was.

Mvg Reinder
bert stoltenborg
Ook commercieel actief
Berichten: 466
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:52

Re: 21" woffers

Bericht door bert stoltenborg »

Jullie zijn niet echt maf, maar wel een beetje uitgedaagd.
Op andere fora vinden ze mij een gast die niet gek/wel leip is, maar jullie slaan alles.
Ik ben hier al gemodereerd vanwege dingen, dus wellicht moet ik m'n muil houden, maar reageren op inhoudelijkheden met inhoudelijkheden zou het best wel overzichtelijk houden hier.

Verder wel een interessant forum.....
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: 21" woffers

Bericht door meiborg »

In die bewoording ontgaat mij de strekking van je bericht een beetje, maar als je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld, dan denk ik dat ik je wel een beetje begrijp! (oh god, nou ben ik zeker aan de beurt om getest te worden)

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 21" woffers

Bericht door ray5150 »

Ik ben al getest !! S5 was de uitslag..... :mrgreen: :proost:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 21" woffers

Bericht door ds23man »

bert stoltenborg schreef:
Is het reageren op zo'n topic waar de poster al lang is afgehaakt nou zo leuk?
Of wijsneuzerij?
Ik verbaas me, al vaker gezegd, over sommige aspecten van dit forum.
Is iedereen hier al getest?
:-&

Alles is bij mij normaal, alleen mijn vitamine D ligt nogal laag! :cry:

GR(oet)G(erhard)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 21" woffers

Bericht door RumoH »

B&C 21SW152-4
RCF LF21N451
Pyle Pro PDW21250
Beyma 21L50
Beyma 21SW1600Nd

Dit is zo ongeveer wat ik kan verzinnen voor onder de €1000 p/st
Er zullen vast meer zijn. Het is maar wat je er voor over hebt
Plaats reactie