Na een tijdje hier te hebben rondgelezen leek het me wel tijd om lid te worden,
ook om te laten zien wat ik van Leeuwarden's Thel vv. gebakken heb, die ik vorig jaar van hem heb overgenomen.
Even kort over mezelf:
Ik ben 38 jaar, vrijgezel, woonachtig in Leeuwarden, en al zo'n 20 jaar besmet met het zelfbouw-virus.
Mijn voornaamste interesses hierin zijn transistor voor-& eindversterkers,
alhoewel luidsprekers me ook wel interesseren.
over de Thel:
Naast het opneuw aanleggen van de bedrading heb ik de layout van de vv aangepast
om zo de signaalbedrading zo kort mogelijk te houden.
Op de vv-printen heb ik een aantal onderdelen vervangen door (m.i.) betere.
De kasten zijn door een collega van mij gepolijst en geanodiseerd.
De knoppen zijn vervangen door een paar afkomstig van een overleden akai-versterker.
Hij is nog niet helemaal af, ik wil tussen de asverlengers en potmeter/bronschakelaar nog een kruiskoppelingetje
zetten en de asverlengers in een lagertje zetten.
Verder de knullige massa-verbinding achter bij de ingangen vervangen en de powerledjes vd vv nog aansluiten.
Klaas


