Graag een reservering voor de stoel naast de bestuurder.onieper schreef:Ik wil deze dag ook meebeleven (mijn eerste zba dag), weet nog niet of ik iets meeneem.
Ik kom met eigen auto vanuit Apeldoorn, meerijders en hun spullen zijn welkom..
1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Bij deze is de bijrijdersstoel gereserveerd voor Basbas focal m180 schreef:Graag een reservering voor de stoel naast de bestuurder.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ha Bas, heb de Akai versterker inmiddels in de revisie gehad, is weer als nieuw. Nouja, sort of
Krijgt waarschijnlijk zelfs een bestemming. De Aurexx staat nog op de plank, nog niets mee gedaan.
Welkom, heb je bij de deelnemers gezet.
Welkom, heb je bij de deelnemers gezet.
- roozeboom
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 28 nov 2008, 20:55
- Locatie: almelo
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
ben der ook bij is maar kwartiertje lopen of zo
grtn bas
grtn bas
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Komt 'r bie. Neem je nog spullen mee Bas?roozeboom schreef:ben der ook bij is maar kwartiertje lopen of zo![]()
![]()
![]()
grtn bas
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Sweet Sixteen neem ik trouwens niet mee. Heb de aankomende weken gewoon weg geen tijd om ze af te bouwen.
Neem ik mn Beun-amp en Needles ofzoiets wel mee.
Neem ik mn Beun-amp en Needles ofzoiets wel mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ok, ben erg benieuwd hoe dit klinkt, leuk dat je de moeite wilt nemen!roozeboom schreef:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zie maar Glenn, hoor/zien anders tegen die tijd wel wat het wordt.TubeHead schreef:Sweet Sixteen neem ik trouwens niet mee. Heb de aankomende weken gewoon weg geen tijd om ze af te bouwen.
Neem ik mn Beun-amp en Needles ofzoiets wel mee.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Iemand die heel heel misschien een buizenversterker mee kan nemen voor mijn low budgets
?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ik neem toch al mijn kt88 mee, mag je best op aansluiten als je wil.
2x30w ofzo.
Heb dan ook mijn phonodude/pre en draaitafel mee, neem ook wel mijn cd speler mee.
Dat wordt weer aardig sjouwen
2x30w ofzo.
Heb dan ook mijn phonodude/pre en draaitafel mee, neem ook wel mijn cd speler mee.
Dat wordt weer aardig sjouwen
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
De Beun-Amp gaat mee.Thomox schreef:Iemand die heel heel misschien een buizenversterker mee kan nemen voor mijn low budgets?
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Low budgets + Beun Amp. Dat moet een gouden combinatie worden 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
klinkt nou al goed, een low beun budgetRonkel schreef:Low budgets + Beun Amp. Dat moet een gouden combinatie worden
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zal in ieder geval mn dddac meenemen, als er belangstelling voor is mn eminence coax/ cheap Rick ct235 neem ik ze ook mee.
Mooie zelfbouw versterking ertussenin heb ik nog niet te bieden.
Eventueel wel vervoer vanaf omgeving Nijmegen
Mooie zelfbouw versterking ertussenin heb ik nog niet te bieden.
Eventueel wel vervoer vanaf omgeving Nijmegen
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
kan ik ook langskomen als DIY bezoeker?
gr Gijs
gr Gijs
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Ja! Neemt u maar mee..Gijs schreef:Zal in ieder geval mn dddac meenemen, als er belangstelling voor is mn eminence coax/ cheap Rick ct235 neem ik ze ook mee.
Mooie zelfbouw versterking ertussenin heb ik nog niet te bieden.
Eventueel wel vervoer vanaf omgeving Nijmegen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Tuurlijk. Dit jaar bezoeker, volgend jaar zelf bouwerkoenjer schreef:kan ik ook langskomen als DIY bezoeker?
gr Gijs
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Dat zou helemaal prachtig zijn als een bezoeker ook een zelfbouwer zal worden.
Een zelfgemaakt apparaat kan je helemaal naar wens maken met alles er op en er (niet) aan wat je wil. Het plezier van het maken en later het gebruik is niet te evenaren door wat te kopen !!!!
Een zelfgemaakt apparaat kan je helemaal naar wens maken met alles er op en er (niet) aan wat je wil. Het plezier van het maken en later het gebruik is niet te evenaren door wat te kopen !!!!
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Zijn er mensen die hun speaker willen laten opmeten? Als er een uurtje wordt uitgetrokken waarbij een ruimte hiervoor wordt ingericht, dan kan ik hier wel wat betekenen en later de metingen op het forum posten dan wel prive toesturen.
- morca
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 299
- Lid geworden op: za 25 jun 2011, 23:34
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
dat geeft pas echt een goed beeld vd verschillende systemen in metingen,aangezien de ruimte dan hetzelfde is.
Zeer goed plan,alleen jammer dat ik er niet bij zal zijn,mijn ultrasub was een leuke meting geweest
Zeer goed plan,alleen jammer dat ik er niet bij zal zijn,mijn ultrasub was een leuke meting geweest
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Uitstekend idee Jeroen! Wat we kunnen doen is kamer 3 hiervoor reserveren, mits deze groot genoeg is. Red je het in deze kamer? Hij is 5x4m2. Dan kun je hier je opstelling maken en desnoods gedurende de dag laten staan.jeroen_d schreef:Zijn er mensen die hun speaker willen laten opmeten? Als er een uurtje wordt uitgetrokken waarbij een ruimte hiervoor wordt ingericht, dan kan ik hier wel wat betekenen en later de metingen op het forum posten dan wel prive toesturen.
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
Dat zou een erg leuke vergelijking zijn met mijn low-budgets vergeleken met iemand anders met 'dure' filter componentenjeroen_d schreef:Zijn er mensen die hun speaker willen laten opmeten? Als er een uurtje wordt uitgetrokken waarbij een ruimte hiervoor wordt ingericht, dan kan ik hier wel wat betekenen en later de metingen op het forum posten dan wel prive toesturen.
- roozeboom
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 139
- Lid geworden op: vr 28 nov 2008, 20:55
- Locatie: almelo
Re: 1e ZBA luisterdag Oost-Nederland Almelo 4 februari 2012
jeroen_d schreef:Zijn er mensen die hun speaker willen laten opmeten? Als er een uurtje wordt uitgetrokken waarbij een ruimte hiervoor wordt ingericht, dan kan ik hier wel wat betekenen en later de metingen op het forum posten dan wel prive toesturen.
dat vind ik een geweldig idee jeroen als het dan mogelijk is dan zou ik het graag laten doen
met mijn luidsprekers , ze zijn alleen nog gesimuleerd met grote dank aan wouter.
dus ik ben heel erg benieuwd hoeverre de simulatie juist is.
al ben ik zelf zeer te spreken over de klank
groeten bas

