Rear speakers
Moderator: Beheerdersteam
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Rear speakers
Door de verbouwing die ik in mijn woonkamer aan het doen ben wil ik af van de zuilen welke ik nu als rear speakers gebruik.
Wil deze gaan vervangen door monitoren op een beetje mooie zuil.
Als front speakers heb ik nu de ZDT3.5 spelen, en ben daar toch wel tevreden over.
Dus als rear speakers lijkt het mij het prettigste om zelfde unites te gaan gebruiken, maar dan bijv een maatje kleiner : RS125S-8 .
Tevens komt er door de verbouwing ook meer ruimte vrij voor mijn center speaker, welke ik ook op den duur wil bouwen.
Een mooie MTM oplossing zal een optie zijn.
Voor de rear speakers heb ik beetje zitten googlen maar kom dan niet zo heel veel tegen (behalve http://www.rjbaudio.com/Microbe%20SE/microbe%20SE.html, dus als er tips zijn ... heel graag.
(zal erg prettig zijn om te combineren met center speaker)
Het enigste waar ik wel op wil en moet letten is het budget
Wederom bedankt voor alle input
Wil deze gaan vervangen door monitoren op een beetje mooie zuil.
Als front speakers heb ik nu de ZDT3.5 spelen, en ben daar toch wel tevreden over.
Dus als rear speakers lijkt het mij het prettigste om zelfde unites te gaan gebruiken, maar dan bijv een maatje kleiner : RS125S-8 .
Tevens komt er door de verbouwing ook meer ruimte vrij voor mijn center speaker, welke ik ook op den duur wil bouwen.
Een mooie MTM oplossing zal een optie zijn.
Voor de rear speakers heb ik beetje zitten googlen maar kom dan niet zo heel veel tegen (behalve http://www.rjbaudio.com/Microbe%20SE/microbe%20SE.html, dus als er tips zijn ... heel graag.
(zal erg prettig zijn om te combineren met center speaker)
Het enigste waar ik wel op wil en moet letten is het budget
Wederom bedankt voor alle input
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: Rear speakers
JA natuurlijk!the cosmic gate schreef:of zal ik een zoveelste Blanda project gaan starten voor mijn rear's
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: Rear speakers
haha , ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en klinken.
Iemand in de omg Breda die deze speakertjes heeft spelen ?
Iemand in de omg Breda die deze speakertjes heeft spelen ?
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: Rear speakers
shopje , iemand in de regio Breda ?the cosmic gate schreef:haha , ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien en klinken.
Iemand in de omg Breda die deze speakertjes heeft spelen ?
Re: Rear speakers
Hi,
ik heb 2,5 jaar geleden 2 speakertjes gebouwd met een RS150 en een DS28, staan hier nu te spelen zolang mijn voorversterker het nog niet doet.
Hier wat plaatjes, helaas geen foto's van het eindresultaat. Destijds met MLSA gemeten en filtertje ontworpen, erg happy met het resultaat!
Ze zijn grijs gespoten en de zijranden naast de tweeters zijn schuin gemaakt.
Groeten, Joris
ik heb 2,5 jaar geleden 2 speakertjes gebouwd met een RS150 en een DS28, staan hier nu te spelen zolang mijn voorversterker het nog niet doet.
Hier wat plaatjes, helaas geen foto's van het eindresultaat. Destijds met MLSA gemeten en filtertje ontworpen, erg happy met het resultaat!
Ze zijn grijs gespoten en de zijranden naast de tweeters zijn schuin gemaakt.
Groeten, Joris
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: Rear speakers
haha wellichtMarp schreef:Zit je nou te wachten op een landelijke dekking van mensen met luidsprekertjes van Ikea Blanda schaaltjes?
