Plannen voor 2009 ??

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Plannen voor 2009 ??

Bericht door RobertD »

Ik ben een beetje wars van het maken van goede voornemens, maar zelfbouwaudioplannen zijn er wel....

HongKong DAC modificeren en in gebruik nemen. Compleet met Lampucera. Een eerste opzet voor de voeding voor de buizenuitgang is al gemaakt.

Een 300B single ended eindversterker bouwen met de 27 triode in Mu-stage als stuurtrap. Het chassis ligt klaar om geboord te worden.

Mijn Darling versterker geeft toch wat weinig power, dus die wordt omgebouwd tot een single ended EL34 versterker (voor de handel...)

Als er nog tijd over is: Een paar nieuwe TQWT's met Monacor 20cm drivers...


Wat zijn de plannen van de medeforummers voor 2009??
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Bericht door RobertD »

De 300B bak speelt al, maar heeft wat kleine modificaties nodig.
Zie de rubriek "versterkers" voor meer info.
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Bericht door scanspeakman »

....een da-converter op basis van ess sabre (twisted pear buffalo). even wachten op de sabre32 en dan met een discrete gebalanceerde uitgangstrap. mooi projectje voor het voorjaar/zomer.

Scanspeakman
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

hier
viewtopic.php?t=7983
staat ook al zo'n lijstje
Plaats reactie