Ik ben een beetje wars van het maken van goede voornemens, maar zelfbouwaudioplannen zijn er wel....
HongKong DAC modificeren en in gebruik nemen. Compleet met Lampucera. Een eerste opzet voor de voeding voor de buizenuitgang is al gemaakt.
Een 300B single ended eindversterker bouwen met de 27 triode in Mu-stage als stuurtrap. Het chassis ligt klaar om geboord te worden.
Mijn Darling versterker geeft toch wat weinig power, dus die wordt omgebouwd tot een single ended EL34 versterker (voor de handel...)
Als er nog tijd over is: Een paar nieuwe TQWT's met Monacor 20cm drivers...
Wat zijn de plannen van de medeforummers voor 2009??
Plannen voor 2009 ??
Moderator: Beheerdersteam
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
