remote kabel aansluiten
Moderator: Beheerdersteam
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56
remote kabel aansluiten
Een simpele vraag:D...
Hoe moet ik de remotekabel aansluiten achterop mijn radio..
heb een JVC KD-BT22.
heeft iemand hier een simpel antwoord op.
bvd...
Hoe moet ik de remotekabel aansluiten achterop mijn radio..
heb een JVC KD-BT22.
heeft iemand hier een simpel antwoord op.
bvd...
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
www.12vhifi.nl
Verkeerde forum deel dus. (zelfs een beetje verkeerde forum)
Ik ga ervan uit dat je andere topic over een compo setje gaat.
(kastje) met woofertje en tweeter...
Voor dat topic geldt zelfde reactie: www.12vhifi.nl
succes
Verkeerde forum deel dus. (zelfs een beetje verkeerde forum)
Ik ga ervan uit dat je andere topic over een compo setje gaat.
(kastje) met woofertje en tweeter...
Voor dat topic geldt zelfde reactie: www.12vhifi.nl
succes
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56
Meestal is het een blauwe draad (soms met een wit/geel streepje) met een rond kabelschoentje (vrouwtje), en daar hangt volgens mij altijd een labeltje aan.
Die hoef je alleen te verlengen en op je versterker aan te sluiten, of je daar kroonsteentjes of kabelschoentjes voor gebruikt maakt niks uit.
Of bedoel je wat anders?
Die hoef je alleen te verlengen en op je versterker aan te sluiten, of je daar kroonsteentjes of kabelschoentjes voor gebruikt maakt niks uit.
Of bedoel je wat anders?
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56
Beste Peter,
Gezien er nu 3 nieuwe topics zijn over dit onderwerp (ik vermoed per ongeluk), is het handig even de FAQ (frequent asked questions) door te lezen: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/faq.php .
Dit aangezien jouw vraag waarschijnlijk binnen een enkel topic beantwoord kon worden.
Gezien er nu 3 nieuwe topics zijn over dit onderwerp (ik vermoed per ongeluk), is het handig even de FAQ (frequent asked questions) door te lezen: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/faq.php .
Dit aangezien jouw vraag waarschijnlijk binnen een enkel topic beantwoord kon worden.
Je hoeft er naar mijn weten niks tussen te bouwen, het is gewoon een schakeldraad waar 12V op komt te staan als je de radio (head unit) aan zet.Peterheuvel_nl schreef:ja ok dat begrijp ik en die blauwe/witte kabel heb ik ook gevonden maar die zit gelijk in mijn iso connector... dus wat kan ik er dan tussen bouwen zodat ik mijn remote kabel van me versterker er tussen kan doen?
Misschien is het helemaal niet verstandig om er zelf aan te beginnen, en dat is niet lullig bedoeld, maar veel simpeler word het niet.
Of je moet goed proberen uit te leggen wat het probleem is, of anders even vragen bij de zaak waar je de versterker/radio hebt gekocht naar een klem waarmee je af kunt takken (Klem je op de originele draad en een draad die naar je versterker loopt).
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56
-
Peterheuvel_nl
- Berichten: 15
- Lid geworden op: zo 04 jan 2009, 21:56

