Ik was op het idee gekomen om in de kerstvakantie te proberen speakers in mijn rugzak te bouwen en hier mijn ipod op aan te sluiten. Als ik dan naar school fiets heb ik ook nog wat muziek (en de rest ook). Maar nu dacht mijn vader dat dit niet kon omdat de boxjes dus niet harder zouden gaan dan de ipod zelf en een versterker zou nooit in de tas gebouwd kunnen worden. Maar ik heb wat rondgezocht en kwam toen op een TA2024 versterker uit. Dit leek mij wel een optie dus wil ik het plan als mogelijk doorzetten. Maar nu heb ik hier verder zelf weinig verstand van. Het inbouwen etc daar heb ik weinig moeite mee en als het kan kan ik ook wel op hulp van mijn vader rekenen maar dan moet ik wel eerst weten hoe ik dat moet doen met boxjes etc. Ik heb ook geen idee wat goede boxjse zijn ik wil het liefst iets dat niet heel groot is (er moeten ook nog boeken in de tas) maar toch wel goed geluid geeft.
Hier een plaatje van wat lijkt op mijn huidige tas:

Ik heb er een die net een slag groter is. Als nodig wil ik hier ook wel fotos van maken!
Dus is er iemand die mij kan helpen met het uitzoeken van boxjes overige componenten en uitleggen van hoe en wat? En zou ik de versterker in een boxje moeten bouwen?
Alvast bedankt!
Ruben
