Subamp: minidsp + UcD
Moderator: Beheerdersteam
Re: Subamp: minidsp + UcD
Hmmz, klinkt dan toch alsof je iets om zeep hebt geholpen. Je kan hem misschien wel terugsturen naar Hypex, maar als ze kunnen zien dat je door eigen schuld iets kapoIk vrees dat ik je verder niet kan helpen.
Daar was ik ook al bang voor inderdaad, ik bel ze wel even.. misschien kan ik er morgen even langs.
Zelfs al heb je het zelf kapot gemaakt zul je merken dat hypex ontzettend coulant is....Die mannen zijn zelf ook hobby-isten geweest en dat is te merken! Wel netjes aangeven wat er is gebeurd natuurlijk, anders krijgen ze de kriebels dat ze zelf iets verkeerd zouden hebben gedaan en das niet de bedoeling natuurlijk!
Jan
Jan
Ik ben al met de mannen aan het mailen, blijkbaar is de ucd180st beveiligd tegen dit soort domme acties 
Het probleem zit dus ergens anders.
Nu alleen nog even uitzoeken welke T14 en T16 is. (Maar dat komt morgen wel als ik weer thuis ben)
Het probleem zit dus ergens anders.
Nu alleen nog even uitzoeken welke T14 en T16 is. (Maar dat komt morgen wel als ik weer thuis ben)
Ondertussen heb ik de module alweer teruggekregen van Hypex, Topservice!
T14 en T15 zijn vervangen (de fets die tegen het blauwe koelblokje zitten)
Waarom ze stuk zijn gegaan is nog onduidelijk, hopen dat het niet nog een keer gebeurd.
Komend weekend kan ik weer verder!
T14 en T15 zijn vervangen (de fets die tegen het blauwe koelblokje zitten)
Waarom ze stuk zijn gegaan is nog onduidelijk, hopen dat het niet nog een keer gebeurd.
Komend weekend kan ik weer verder!
En de versterker is klaar-ish!
Hier een paar foto's TODO:
- USB fixen
- volumeknop vinden
- uitvinden waar de brom vandaan komt (lijkt de miniDSP)
- automatisch inschakelen testen
- UcD's beter tegen het aluminium bevestigen
- ziet iemand nog iets?
Hier een paar foto's TODO:
- USB fixen
- volumeknop vinden
- uitvinden waar de brom vandaan komt (lijkt de miniDSP)
- automatisch inschakelen testen
- UcD's beter tegen het aluminium bevestigen
- ziet iemand nog iets?