Hierbij de beloofde foto's.
op de eerste zie je het voedingsgedeelte, bijna klaar enkel nog wat aarding aansluiten.
Op de tweede zie je de versterking. Het riaa filter zit op een los bordje welke nog geplaatst gaat worden.
Ook hier moet alle aarding nog gedaan worden.
Heb wel gegokt met de polariteit van de elco's (in het schema zijn ze bipolair).
De 2 .47uF zijn duidelijk daar ze in de lijn uitgang zitten en dus met de roode draad aan de buis zitten.
De 4 kleinere .10uF waren wat moeilijker maar denk het wel goed te hebben, jullie menig graag.
Voor de duidelijkheid: de zwarte draad - zit op pin 1 van de buizen.