En noppenschuim en AH is behoorlijk wat voor een midkastje, gaat misschien wat duf klinken zo.
Maar misschien is het beter eerst te luisteren.
Moderator: Beheerdersteam
Ow dat dacht ik altijdjeroen_d schreef:Als je iets optisch kleiner wilt laten zijn moet je volgens mij niet met een lichte kleur werken.
Sidewoofer was voor mij geen optie, aangezien ik zoiets niet vrij kan plaatsen. En ik wilde de originele kasten eigenlijk niet verbouwen, deze zet ik zo in de verkoop.Martijn M schreef:Sorry dat ik zo laat binnen kom, maar je had de 23W eventueel aan de zijkant kunnen plaatsen, waardoor je grofweg de maten van kast van de originele Vertigo had kunnen aanhouden, of zelfs de kasten had kunnen hergebruiken. Desalniettemin denk ik dat deze speaker er met afwerking ook wel heel mooi uit zal zien. Gewoon de originele Vertigo er niet naast zetten, zodat je niet direct kunt vergelijken. Succes met de verdere voortgang!
Ik vind zwart ook erg mooi, maar ben bang dat het dan nogal aanwezig is in het interieur. Hoogglans zwart doe ik sowieso niet meer, dat is wel erg mooi maar je ziet er ook echt alles op. Matzwart of zijdeglans zwart zou dan nog een optie zijn.Hondasnl schreef:Ben het met Jeroen eens, zwart kleed gewoon slank af.
Desalniettemin is het ook puur smaak.
De Basis die ik nu heb staan zijn vrij donker en vind ik nogal aanwezig tov van mijn lambrisering (omgeving), deze is vrij licht van kleur.
Bij mij zal denk ik dan ook een lichtere kleur beter staan en valt het minder op.
Vandaar ook weer licht hout, beuken in dit geval.
Maar van mij mag een speaker wel opvallen.

Dat zou wel eens kunnen.Rizzo schreef:Als de topkasten breder zijn dan het origineel en niet de facetten bevat die het origineel wel bevat, zijn er dan geen wijzigingen nodig aan het filter?
Maar wij wel......JeroenGRT schreef:Die afrondingen zullen het inderdaad wat vriendelijker doen ogen...maar ik weet nog niet of ik dat wel zo mooi vind.
Te Koop op MP!JeroenGRT schreef:Bedankt! Ben er ook zeer tevreden over!