Luisterdag Oost-Nederland
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Luisterdag Oost-Nederland
Klopt Thijs, zaterdag 4 februari. We hebben kleine en grote ruimtes in de aanbieding, dus voor de kleine en grote set
Wees welkom, binnenkort alle info.
Helemaal super. de vrouw gelijk die dag vrij laten nemen i.v.m de kindertjes hahaha.
Nee gaaf ik kom zeker.
Gr thijs
Nee gaaf ik kom zeker.
Gr thijs
Zaterdag 4 feb. kan ik helaas niet. Erg jammer.
Mijn vrouwtje is dan jarig.
Mijn vrouwtje is dan jarig.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Hee Theo, dat is inderdaad jammer. Ik zie ook ff geen mogelijkheid de datum te veranderen, we hebben wat moeten kiezen, dus zonder poll enzo helaas. Maar het is nog wel een keer afgelopen, nadat je een ontbijtje voor je vrouw hebt gemaakt zou je naar Almelo kunnen komen, om vervolgens 's avonds aan het diner weer aan te schuiven 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
komt u maarBarry2001 schreef:Ja, dit gaat door, maar ik wil de Beetsterzwaag mannen niet in het vaarwater zitten. Alles is geregeld, na de Beetsterzwaag luisterdag volgende week alle details.
- Dalojan
- In memoriam †
- Contacteer:
Als het wat betreft datum voor mij haalbaar is zal ik zeker in Enschede aanwezig zijn en weer wat spullen meenemen om te laten horen. Ideeën van wat ik mee wil nemen zijn er genoeg, alleen moet ik het allemaal nog wel ontwerpen en bouwen. Goed initiatief om een 3de luisterdag te organiseren !
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Contacteer:
Laten we hier dan ook maar van de partij zijn indien mijn agenda het toelaat