6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke Zaterdag in oktober 2011 ?

Peiling eindigde op vr 12 aug 2011, 22:26

Zaterdag 8 oktober
9
56%
Zaterdag 15 oktober
3
19%
Zaterdag 22 oktober
4
25%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Mphus »

@weidok
Mphus schreef:
Beste allen,


Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!

Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.

@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.


Groeten Daan



Daan

Neem die CT 222 maar mee als je wilt ??

Ben zo stom geweest om ze vergeten mee te nemen uit Eindhoven gister ](*,) ](*,) ](*,) ](*,), ben nu weer in Nijmegen (leef een beetje een nomaden bestaan als student)...


mijn excuus

Daan
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

sietse schreef:
Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, d verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes.. :D
Zit ik inmiddels in een hotel in Groningen mij te verheugen opnu endelijk die Rambo te horen.
:mrgreen:
Ga ik nu naar huis of zal ik morgen toch maar komen? 8-[ 8-[
Ik ga je morgen wel onderhanden nemen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door dre »

je kan niet naar huis hans! :sure:
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Mphus »

Vond het een beetje k*t van de ct 222, dus ben net aangekomen in eindhoven met auto!

Ze zijn er dus toch bij!

Gr daan!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Mphus schreef:
Vond het een beetje k*t van de ct 222, dus ben net aangekomen in eindhoven met auto!

Ze zijn er dus toch bij!

Gr daan!
Je doet de naam van je nieuwe boxen eer aan, this is the SPIRIT....
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
sietse schreef:
Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, d verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes.. :D
Zit ik inmiddels in een hotel in Groningen mij te verheugen opnu endelijk die Rambo te horen.
:mrgreen:
Ga ik nu naar huis of zal ik morgen toch maar komen? 8-[ 8-[
Ik ga je morgen wel onderhanden nemen. :mrgreen:

volgende luisterdag maar in Dokkum dan kun je de Rambo's eindelijk horen :)

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Gebruikersavatar
Jooch
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 11 dec 2006, 15:47
Locatie: Haren (GN)
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Jooch »

Misschien wat laat, maar ik zou ook nog graag langskomen.
Zet mij maar +gast op de lijst.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

ok

oent moarn :)
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door sander1238 »

weidok schreef:
ok

oent moarn :)
tot morgen!!!
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door TubeHead »

Tot zo mannen !
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Koss »

Helaas heb ik een buikgriep te pakken.
Het lijkt me niet netjes om de rest van de groep hiermee aan te steken.

Volgend jaar beter :cry:
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door sjons »

'Tis hier fantaasties....
Ennuh, beterschap Koss, volgende keer maar weer dacht ik zo...
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Dalojan »

Het was weer een heel leuke dag, veel moois gehoord en gezien en lekker kunnen luisteren naar wat men gemaakt heeft. Het een is nog mooier, leuker en beter dan het het ander. Ook leuk elkaar weer te ontmoeten en over onze hobby te kunnen praten. Ik vond het in iedergeval meer dan de moeite waard, op naar de volgende dag. ( begin 2012 in het oosten ???) Dan moet ik toch opschieten met het verder uitwerken van de plannen zodat ik dan weer een nieuw 'speeltje' klaar heb.

Groeten en allen bedankt voor de leuke dag!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

Het was weer een leuke dag. Naar aanleiding van de demo van Dalojan ga ik mij toch eens verdiepen in de mini DSP. Gewoon kinderlijk eenvoudig om daar mee te stoeien, en dat allemaal real time. Gewoon geweldig om te zien.
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door architect »

leuk om zo eens jullie zelfbouwers te ontmoeten

groeten,
lolke
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door dre »

raar volk,vind je niet! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Dalojan »

Hoi Zweitse,

De mini DSP is een prachtig ding als je wat met speakers wilt gaan doen. Het uit testen van de filtering wordt daarmee echt aantrekkelijk omdat je niet direct een winkel met spoelen en condensatoren hoeft leeg te kopen om met filters te kunnen experimenteren. En zeker handig is dat je real time kan horen wat de verandering die je doet oplevert. Enige nadeel is alleen dat je wat meer eind versterkers nodig hebt. Tegenwoordig hoeft dat niet meteen een faillissement in te houden dankzij de chipamps van tegen woordig die zeker voor dergelijke test omstandigheden goed genoeg zijn. Wil je daarna echt richting high-end kwaliteit dan blijven de chipamps achter maar heb je dankzij dat wel het juiste filter kunnen vinden. Gezien de kwaliteit die de Orion vandaag liet zijn hoef je ook de chipamps niet voorbij te lopen om een goed resultaat te halen. Als je een miniDSP aanschaft zorg dan dat je zelf het account krijgt bij miniDSP zodat je later software updates kan downloaden anders blijf je steken bij de huidige versie. Daar is niets mis mee maar updates van de bedienings software kunnen in de toekomst misschien wel nut hebben. Wees dus alert op het zelf krijgen van het account, het is maar een tip.

Veel succes, je zult er veel plezier van hebben.
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Mphus »

Was weer een zeer geslaagde dag!

Dank aan de organisatie!

Groeten Daan
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”