Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, d verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes..
Zit ik inmiddels in een hotel in Groningen mij te verheugen opnu endelijk die Rambo te horen.
Ga ik nu naar huis of zal ik morgen toch maar komen?
Ik ga je morgen wel onderhanden nemen.
Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, d verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes..
Zit ik inmiddels in een hotel in Groningen mij te verheugen opnu endelijk die Rambo te horen.
Ga ik nu naar huis of zal ik morgen toch maar komen?
Ik ga je morgen wel onderhanden nemen.
volgende luisterdag maar in Dokkum dan kun je de Rambo's eindelijk horen
Het was weer een heel leuke dag, veel moois gehoord en gezien en lekker kunnen luisteren naar wat men gemaakt heeft. Het een is nog mooier, leuker en beter dan het het ander. Ook leuk elkaar weer te ontmoeten en over onze hobby te kunnen praten. Ik vond het in iedergeval meer dan de moeite waard, op naar de volgende dag. ( begin 2012 in het oosten ???) Dan moet ik toch opschieten met het verder uitwerken van de plannen zodat ik dan weer een nieuw 'speeltje' klaar heb.
Het was weer een leuke dag. Naar aanleiding van de demo van Dalojan ga ik mij toch eens verdiepen in de mini DSP. Gewoon kinderlijk eenvoudig om daar mee te stoeien, en dat allemaal real time. Gewoon geweldig om te zien.
De mini DSP is een prachtig ding als je wat met speakers wilt gaan doen. Het uit testen van de filtering wordt daarmee echt aantrekkelijk omdat je niet direct een winkel met spoelen en condensatoren hoeft leeg te kopen om met filters te kunnen experimenteren. En zeker handig is dat je real time kan horen wat de verandering die je doet oplevert. Enige nadeel is alleen dat je wat meer eind versterkers nodig hebt. Tegenwoordig hoeft dat niet meteen een faillissement in te houden dankzij de chipamps van tegen woordig die zeker voor dergelijke test omstandigheden goed genoeg zijn. Wil je daarna echt richting high-end kwaliteit dan blijven de chipamps achter maar heb je dankzij dat wel het juiste filter kunnen vinden. Gezien de kwaliteit die de Orion vandaag liet zijn hoef je ook de chipamps niet voorbij te lopen om een goed resultaat te halen. Als je een miniDSP aanschaft zorg dan dat je zelf het account krijgt bij miniDSP zodat je later software updates kan downloaden anders blijf je steken bij de huidige versie. Daar is niets mis mee maar updates van de bedienings software kunnen in de toekomst misschien wel nut hebben. Wees dus alert op het zelf krijgen van het account, het is maar een tip.