hannesie schreef:Het is bijna zo ver, de beats van Dr. Dre.![]()
Damn!! Waarom heb ik daar nooit aan gedacht: een kabel zonder knopen!!"De tour koptelefoon bechikt over een knoopvrije kabel waarop patent is aangevraagd"
Moderator: Beheerdersteam
hannesie schreef:Het is bijna zo ver, de beats van Dr. Dre.![]()
Damn!! Waarom heb ik daar nooit aan gedacht: een kabel zonder knopen!!"De tour koptelefoon bechikt over een knoopvrije kabel waarop patent is aangevraagd"
Hangt van de wikkelrichting af (uiteraard). Als de veldrichting hetzelfde is, zal de inductie toenemen. Troels heeft dat trouwens laten zien (zie linkje hierboven).jeroen_d schreef:als je ze in serie zet en op elkaar legt, heb je dan een grotere totaalwaarde dan die van de spoelen afzonderlijk opgeteld met hun nominale waarde?
dat weet ik morgen rond een uur of 8!Walt schreef:En hoe klinkt het nou?
Groetjes Walter
ik denk dat je de verkeerde 8 uur hebtWijx schreef:8 uur geweest tijd voor de eerste resultaten
Staan ze al in je woonkamer?dre schreef:ze hebben nu een uurtje of 10 op het testfilter gedraaid,het lijkt me de moeite waard geweest!
Hoe fouter het filter, hoe beter ze inspelen en loskomendre schreef:ze hebben nu een uurtje of 10 op het testfilter gedraaid,het lijkt me de moeite waard geweest!