Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 16 okt 2011, 15:00
vinnie411 schreef: .... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef: .... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan
vinnie411
Berichten: 432 Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door vinnie411 » zo 16 okt 2011, 15:06
Ik houdt de sdx15 nog wel even in het midden.
Het is voor mij geen probleem om ook mijn dcd725 mee te nemen te samen met mijn voorversterker.
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » zo 16 okt 2011, 21:25
Henkjan schreef: vinnie411 schreef: .... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef: .... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan
een extra cd speler is misschien wel handig ja
ps1 staat al klaar
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » zo 16 okt 2011, 22:05
Als de nood echt groot is heb ik hier nog wel een Philips CD753 ( goed loopwerk), die, naar ik meen, het beter doet met een DAC er achter. Hij is licht gemodificeerd.
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » zo 16 okt 2011, 22:56
Henkjan schreef: vinnie411 schreef: .... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef: .... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan
Neem ik mn PS1 mee
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » di 18 okt 2011, 13:01
En tegelijk met de AV-NU (alhoewel die meerdere dagen is). Maar goed, er is een poll opgezet vwb de datum, dus dat kan iedereen kiezen. Had zelf ff niet in de gaten dat het tegelijk valt, maarja. Prio's stellen inderdaad, ben er zaterdag gewoon bij.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » di 18 okt 2011, 13:45
Barry2001 schreef: En tegelijk met de AV-NU (alhoewel die meerdere dagen is). Maar goed, er is een poll opgezet vwb de datum, dus dat kan iedereen kiezen.
Ja,.............. en die poll gaf juist dat de mensen op de 8e okt. wel tijd hadden.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 20 okt 2011, 18:05
In het topic van de LM 4780 had ik aangegeven dat ik misschien de versterker die ik gemaakt mee zou nemen.
Hij staat er nu TOPLESS bij, in een experimenteel kastje.
Ik neem hem wel mee.
Laatst gewijzigd door
hannesie op do 20 okt 2011, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 20 okt 2011, 18:09
Dat zou mooi zijn. Ik heb hier ook nog twee printjes van Knuisje liggen waar ik wat mee wil. Kan dan misschien even wat inspiratie opdoen.
sander1238
Berichten: 1762 Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij
Bericht
door sander1238 » do 20 okt 2011, 18:34
eventueel wil ik mijn lm4780 vensterbank versterker ook wel meenemen, als er behoefte aan is. het moet natuurlijk ook geen lm4780-dag worden
sander
knuisje
Berichten: 3690 Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp
Bericht
door knuisje » do 20 okt 2011, 21:03
hannesie schreef: Hij staat er nu TOPLESS bij, in een experimenteel kastje.
Geinig versterkertje zo Hans.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 20 okt 2011, 21:11
knuisje schreef:
Geinig versterkertje zo Hans.
Een beetje Quad 303 style, mijn broer gebruikt hem nog.
Als ik het echt ga maken met dikker aluminium moet ik wel wat aanpassen, maar de opzet is wel lekker compact, en tevens goed plaatsbaar op een situatie met eventueel het Blanda/Rapide project, 1 versterker per kant.
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » do 20 okt 2011, 21:48
Mphus schreef: Beste allen,
Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.
@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.
Groeten Daan
Daan
Neem die CT 222 maar mee als je wilt ??
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » do 20 okt 2011, 22:04
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374 Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:
Bericht
door RumoH » do 20 okt 2011, 22:59
De Dax komt niet mee, hiervoor in de plaats zet ik de Morel CA621 in.
Rudy
jnijboer
Berichten: 64 Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 1:03
Locatie: Tijnje
Bericht
door jnijboer » do 20 okt 2011, 23:18
Wanneer er nog een stoel vrij is, kom ik zaterdag ook even aanwaaien.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 20 okt 2011, 23:29
Ik neem mijn CD speler ook wel mee met DAC, dezelfde blote als vorig jaar,
en een verrassing.
Ik weet niet zeker of het lukt, maar ik ben er mee bezig.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 20 okt 2011, 23:42
Ik leg de zwembandjes al vast klaar.
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » vr 21 okt 2011, 0:01
O ja, ik neem ook nog fineer mee voor een zeker iemand
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 21 okt 2011, 0:04
mijn aanwezigheid wordt twijfelachtig helaas...
weidok
Berichten: 2570 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum
Bericht
door weidok » vr 21 okt 2011, 10:15
jnijboer schreef: Wanneer er nog een stoel vrij is, kom ik zaterdag ook even aanwaaien.
stoelen genoeg ..
tot zaterdag !!
TubeHead
Berichten: 1949 Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem
Bericht
door TubeHead » vr 21 okt 2011, 12:35
Zo.. even weerstandjes verander en het werkt. Dus de 6EM7 Beun amp gaat mee !
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » vr 21 okt 2011, 12:54
Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, de verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes..
vinnie411
Berichten: 432 Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door vinnie411 » vr 21 okt 2011, 17:03
TOT nu toe neem ik mee: kt88 eindvetsterker. Marken alpair10. Rotel voorversterker en denen cd speler.
Mocht er een 2.1 versterker aanwezig zijn en de behoefte dan kan ik mijn monotube nog meenemen. Klant niet mooi met de alpairs maar misschien met iets anders weer wel.