6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke Zaterdag in oktober 2011 ?

Peiling eindigde op vr 12 aug 2011, 22:26

Zaterdag 8 oktober
9
56%
Zaterdag 15 oktober
3
19%
Zaterdag 22 oktober
4
25%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Henkjan »

vinnie411 schreef:
.... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef:
.... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
:rock: en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan :rock:
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door vinnie411 »

Ik houdt de sdx15 nog wel even in het midden.
Het is voor mij geen probleem om ook mijn dcd725 mee te nemen te samen met mijn voorversterker.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
vinnie411 schreef:
.... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef:
.... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
:rock: en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan :rock:

een extra cd speler is misschien wel handig ja

ps1 staat al klaar :^o :^o :^o
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Als de nood echt groot is heb ik hier nog wel een Philips CD753 ( goed loopwerk), die, naar ik meen, het beter doet met een DAC er achter. Hij is licht gemodificeerd.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door TubeHead »

Henkjan schreef:
vinnie411 schreef:
.... en cd speler meenemen
kan Weidok z'n PS1 niet meenemen? (die van mij is niet inzetbaar op t moment)
vinnie411 schreef:
.... zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
:rock: en dan zeker volgend jaar naar een andere ruimte moeten gaan :rock:

Neem ik mn PS1 mee :)
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door HoMeR »

En ook dit jaar alweer op dezelfde dag ......

http://www.circuitsonline.net/nieuws/15 ... -2011.html

Jammer, prioriteiten stellen maar weer......
Tot zaterdag !!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Barry2001 »

En tegelijk met de AV-NU (alhoewel die meerdere dagen is). Maar goed, er is een poll opgezet vwb de datum, dus dat kan iedereen kiezen. Had zelf ff niet in de gaten dat het tegelijk valt, maarja. Prio's stellen inderdaad, ben er zaterdag gewoon bij.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Barry2001 schreef:
En tegelijk met de AV-NU (alhoewel die meerdere dagen is). Maar goed, er is een poll opgezet vwb de datum, dus dat kan iedereen kiezen.
Ja,.............. en die poll gaf juist dat de mensen op de 8e okt. wel tijd hadden. :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

In het topic van de LM 4780 had ik aangegeven dat ik misschien de versterker die ik gemaakt mee zou nemen.

Hij staat er nu TOPLESS bij, in een experimenteel kastje. :mrgreen:

Ik neem hem wel mee. :rock:
DSC_0341.JPG
Laatst gewijzigd door hannesie op do 20 okt 2011, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

Dat zou mooi zijn. Ik heb hier ook nog twee printjes van Knuisje liggen waar ik wat mee wil. Kan dan misschien even wat inspiratie opdoen.
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door sander1238 »

eventueel wil ik mijn lm4780 vensterbank versterker ook wel meenemen, als er behoefte aan is. het moet natuurlijk ook geen lm4780-dag worden :lol:

sander
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door knuisje »

hannesie schreef:
Hij staat er nu TOPLESS bij, in een experimenteel kastje. :mrgreen:
Geinig versterkertje zo Hans. :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

knuisje schreef:
Geinig versterkertje zo Hans. :mrgreen:
Een beetje Quad 303 style, mijn broer gebruikt hem nog.
Als ik het echt ga maken met dikker aluminium moet ik wel wat aanpassen, maar de opzet is wel lekker compact, en tevens goed plaatsbaar op een situatie met eventueel het Blanda/Rapide project, 1 versterker per kant.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

Mphus schreef:
Beste allen,


Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!

Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.

@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.


Groeten Daan

Daan

Neem die CT 222 maar mee als je wilt ??
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

weidok schreef:
Zie bericht 3 topic

LUISTERSCHEMA 2011 luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag




als er nog iets aan het schema aangepast moet worden
dan horen we dat graag

Op een exelsheet van het luisterschema kunnen de speakereigenaren op de luistedag zelf
de installatie samenstellen zij weten zelf wat het beste matcht bij hun speakers


:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door RumoH »

De Dax komt niet mee, hiervoor in de plaats zet ik de Morel CA621 in.

Rudy
jnijboer
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 1:03
Locatie: Tijnje

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door jnijboer »

Wanneer er nog een stoel vrij is, kom ik zaterdag ook even aanwaaien.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Ik neem mijn CD speler ook wel mee met DAC, dezelfde blote als vorig jaar, :lol: en een verrassing.

Ik weet niet zeker of het lukt, maar ik ben er mee bezig. :-$
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

Ik leg de zwembandjes al vast klaar. :lol:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

O ja, ik neem ook nog fineer mee voor een zeker iemand :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Henkjan »

mijn aanwezigheid wordt twijfelachtig helaas...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

jnijboer schreef:
Wanneer er nog een stoel vrij is, kom ik zaterdag ook even aanwaaien.

stoelen genoeg .. :)
tot zaterdag !!
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door TubeHead »

Zo.. even weerstandjes verander en het werkt. Dus de 6EM7 Beun amp gaat mee !
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door sietse »

Ik denk dat ik maar niet ga slepen met de Rambo's, de verwachte buiten temperatuur is koud en ik moet geen condens in de tweeters. Beetje jammer, maar och, ze zijn er al es geweest en opscheppen ken ik ook wel zonder de kastjes.. :D
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door vinnie411 »

TOT nu toe neem ik mee: kt88 eindvetsterker. Marken alpair10. Rotel voorversterker en denen cd speler.
Mocht er een 2.1 versterker aanwezig zijn en de behoefte dan kan ik mijn monotube nog meenemen. Klant niet mooi met de alpairs maar misschien met iets anders weer wel.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”