6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke Zaterdag in oktober 2011 ?

Peiling eindigde op vr 12 aug 2011, 22:26

Zaterdag 8 oktober
9
56%
Zaterdag 15 oktober
3
19%
Zaterdag 22 oktober
4
25%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Ik heb net een hotel geboekt. :rock:
Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken. :lol:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
Ik heb net een hotel geboekt. :rock:
Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken. :lol:
Wel een Friese stad mag ik hopen...

Anders moeten we toeristenbelasting gaan heffen op de luisterdag :sure: :sure: :sure:
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door TubeHead »

weidok schreef:
TubeHead schreef:
Ik kan ook mn 6EM7 PP buizen beun amp mee nemen. Maar vermogen is heel gering.. 6 a 7 watt.
Heeft die genoeg vermogen om de SABA aan te sturen
Lijkt mij een mooie match :idea:
Prima ! Moet de bias van de amp nog wel even aanpassen... maar dat zijn maar 4 weerstandjes :)
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Barry2001 »

Ha, mooi dat je 'm mee wilt nemen Glen! En op de audiodag Oost Nederland de Line arrays erbij :wink:
Gebruikersavatar
bcvdb
Berichten: 467
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 18:52
Locatie: Steensel (Eindhoven)

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door bcvdb »

Oehhhh. Heb even 9292ov.nl gechekt.... 5 uurtjes met het OV. Dat hem niet worden helaas.

Anders was ik er graag bij geweest!!
Joland
Berichten: 170
Lid geworden op: wo 08 sep 2010, 13:46

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Joland »

Ik wil ook graag langskomen, vorig jaar erg goed bevallen. Ik neem ook een introducé mee.

Heb dit jaar wel een sub in elkaar gezet, maar die past niet in de auto. Ik kom dit jaar dus alleen luisteren.
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Mphus »

Beste allen,


Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!

Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.

@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.


Groeten Daan
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

zal de lijsten zsm aanpassen... :rock: :rock: :rock:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door bas focal m180 »

Joland schreef:
Ik neem ook een introducé mee.

.
Mphus schreef:


Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee!
En die nemen weer een taartje mee :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Volgens mij heb je "lekkere" trek. :)
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Barry2001 »

hannesie schreef:
Volgens mij heb je "lekkere" trek. :)
Hee Hans, gaat de Squeezebox bedraad-draadloos test nog door?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Barry2001 schreef:
hannesie schreef:
Volgens mij heb je "lekkere" trek. :)
Hee Hans, gaat de Squeezebox bedraad-draadloos test nog door?
Als Rudy hem bij zich heeft, en ik de server en de rest Switch/ AP /Router e.d. dus wel, als er dan een setje versterker met meerdere gelijke ingangen is kan dat wel.

Anders neem ik mijn RelaiXed mee met de Hypex blokkken of LM4780.

En dan met de analoge uitgangen om geen verschil in DAC enz. te krijgen.
Misschien heeft Rudy ook 2 dezelfde interlinkjes, dan is dat helemaal mooi.

Dan alleen schakelen tussen ingangen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door RumoH »

De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus

Rudy
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus

Rudy
hartstikkende prachtige mooi jong (foppe de haan)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

RumoH schreef:
De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus

Rudy
Heb je dan ook voldoende van dezelfde interlinks?, anders krijgen we daar weer "klachten" over :lol: .
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

Gewoon een paar van die dropveters. :D Is het wel mogelijk om de squeezebox als bron te gebruiken voor mijn Scanspeaks, mogelijk samen met de UcD eindversterker van Rudy. Ik zou mijn eigen eindversterker ook wel willen gebruiken, maar deze heeft nogal last van een vreselijke inschakel plop.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door hannesie »

Yep.
Ik neem ook die LM 4780 wel mee, licht gekleed, bikinistyle. :D
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Zweitse »

Dat is goed, heb zelf ook net de printjes van Knuisje binnen gekregen dus ben zeer benieuwd naar de LM4780.
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door vinnie411 »

Is deze luisterdag nog een beetje vergelijkbaar als breda? dus meerdere ruimte waar men gewoon in en uit kan lopen, praatje maken, luisteren etc.?
Is er eventueel belangstelling dat ik mijn alpair10 weer meeneem samen met mijn kt88 eindbak?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door TubeHead »

Er is maar één ruimte. Maar grote deel komt het wel overeen met Breda.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

vinnie411 schreef:
Is deze luisterdag nog een beetje vergelijkbaar als breda? dus meerdere ruimte waar men gewoon in en uit kan lopen, praatje maken, luisteren etc.?
Is er eventueel belangstelling dat ik mijn alpair10 weer meeneem samen met mijn kt88 eindbak?
Natuurlijk hebben we belangstelling
aan het eind van de dag is er nog ruimte om
de alpair10 en de kt88 te beluisteren :rock:

zie bericht 3 van dit topic
onderaan staat het luisterschema
tot volgende week dan maar......

zal de lijsten zsm aanpassen
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door Mphus »

Beste weidok,

Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar :( !
Beste allen,


Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!

Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.

@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.


Groeten Daan

Ik kom samen met een introducé!!

groeten Daan
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door bas focal m180 »

Mphus schreef:
Beste weidok,

Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar :( !
:lol: :lol: , het ziet ernaar uit dat een introducé niet voldoende is :lol: .

Gewoon foutje Daan , weidok zal het wel corrigeren.
Ik had ze wel willen zien/horen die kolossen , Breda dan maar .
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door weidok »

Mphus schreef:
Beste weidok,

Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar :( !
Beste allen,


Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!

Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.

@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.


Groeten Daan

Ik kom samen met een introducé!!

groeten Daan
oeps.......zal de lijsten aanpassen :oops: :oops: :oops:
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011

Bericht door vinnie411 »

Hierbij de links.
Alpair10 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 15&t=12965
kt88 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... start=4000 en dan ergens onderaan.
is helaas geen zelfbouw maar is ook geen fabrieks versterker meer.
Moet ik voor de zekerheid ook een voorversterker en cd speler meenemen, of kan ik die van iemand lenen?
Zal ook kijken of ik met mijn bus kan komen zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”