Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken.
6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Ik heb net een hotel geboekt.
Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken.
Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Wel een Friese stad mag ik hopen...hannesie schreef:Ik heb net een hotel geboekt.![]()
Kunnen we lekker ontspannen de stad en ommelanden bezoeken.
Anders moeten we toeristenbelasting gaan heffen op de luisterdag
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Prima ! Moet de bias van de amp nog wel even aanpassen... maar dat zijn maar 4 weerstandjesweidok schreef:Heeft die genoeg vermogen om de SABA aan te sturenTubeHead schreef:Ik kan ook mn 6EM7 PP buizen beun amp mee nemen. Maar vermogen is heel gering.. 6 a 7 watt.
Lijkt mij een mooie match
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Ha, mooi dat je 'm mee wilt nemen Glen! En op de audiodag Oost Nederland de Line arrays erbij 
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Oehhhh. Heb even 9292ov.nl gechekt.... 5 uurtjes met het OV. Dat hem niet worden helaas.
Anders was ik er graag bij geweest!!
Anders was ik er graag bij geweest!!
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Ik wil ook graag langskomen, vorig jaar erg goed bevallen. Ik neem ook een introducé mee.
Heb dit jaar wel een sub in elkaar gezet, maar die past niet in de auto. Ik kom dit jaar dus alleen luisteren.
Heb dit jaar wel een sub in elkaar gezet, maar die past niet in de auto. Ik kom dit jaar dus alleen luisteren.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Beste allen,
Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.
@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.
Groeten Daan
Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.
@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.
Groeten Daan
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Joland schreef:Ik neem ook een introducé mee.
.
En die nemen weer een taartje meeMphus schreef:
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee!
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Volgens mij heb je "lekkere" trek. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Hee Hans, gaat de Squeezebox bedraad-draadloos test nog door?hannesie schreef:Volgens mij heb je "lekkere" trek.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Als Rudy hem bij zich heeft, en ik de server en de rest Switch/ AP /Router e.d. dus wel, als er dan een setje versterker met meerdere gelijke ingangen is kan dat wel.Barry2001 schreef:Hee Hans, gaat de Squeezebox bedraad-draadloos test nog door?hannesie schreef:Volgens mij heb je "lekkere" trek.
Anders neem ik mijn RelaiXed mee met de Hypex blokkken of LM4780.
En dan met de analoge uitgangen om geen verschil in DAC enz. te krijgen.
Misschien heeft Rudy ook 2 dezelfde interlinkjes, dan is dat helemaal mooi.
Dan alleen schakelen tussen ingangen.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus
Rudy
Rudy
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
hartstikkende prachtige mooi jong (foppe de haan)RumoH schreef:De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus
Rudy
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Heb je dan ook voldoende van dezelfde interlinks?, anders krijgen we daar weer "klachten" overRumoH schreef:De voorversterker van ons heeft 4 dezelfde ingangen, makkelijk switchen dus
Rudy
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Gewoon een paar van die dropveters.
Is het wel mogelijk om de squeezebox als bron te gebruiken voor mijn Scanspeaks, mogelijk samen met de UcD eindversterker van Rudy. Ik zou mijn eigen eindversterker ook wel willen gebruiken, maar deze heeft nogal last van een vreselijke inschakel plop.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Yep.
Ik neem ook die LM 4780 wel mee, licht gekleed, bikinistyle.
Ik neem ook die LM 4780 wel mee, licht gekleed, bikinistyle.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Dat is goed, heb zelf ook net de printjes van Knuisje binnen gekregen dus ben zeer benieuwd naar de LM4780.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Is deze luisterdag nog een beetje vergelijkbaar als breda? dus meerdere ruimte waar men gewoon in en uit kan lopen, praatje maken, luisteren etc.?
Is er eventueel belangstelling dat ik mijn alpair10 weer meeneem samen met mijn kt88 eindbak?
Is er eventueel belangstelling dat ik mijn alpair10 weer meeneem samen met mijn kt88 eindbak?
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Er is maar één ruimte. Maar grote deel komt het wel overeen met Breda.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Natuurlijk hebben we belangstellingvinnie411 schreef:Is deze luisterdag nog een beetje vergelijkbaar als breda? dus meerdere ruimte waar men gewoon in en uit kan lopen, praatje maken, luisteren etc.?
Is er eventueel belangstelling dat ik mijn alpair10 weer meeneem samen met mijn kt88 eindbak?
aan het eind van de dag is er nog ruimte om
de alpair10 en de kt88 te beluisteren
zie bericht 3 van dit topic
onderaan staat het luisterschema
tot volgende week dan maar......
zal de lijsten zsm aanpassen
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Beste weidok,
Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar
!
Ik kom samen met een introducé!!
groeten Daan
Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar
Beste allen,
Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.
@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.
Groeten Daan
Ik kom samen met een introducé!!
groeten Daan
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Mphus schreef:Beste weidok,
Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar!
Gewoon foutje Daan , weidok zal het wel corrigeren.
Ik had ze wel willen zien/horen die kolossen , Breda dan maar .
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
oeps.......zal de lijsten aanpassenMphus schreef:Beste weidok,
Waarom sta ik er op al afgemeld? neem alleen de Hi-Spirit niet mee zijn nog iet klaar!
Beste allen,
Helaas is de Hi-Spirit nog niet klaar volgende week om mee te nemen. Ben momenteel erg druk met de studie en werk!
Ik neem ook hoogstwaarschijnlijk een introducé mee! Zal ook de CT 222 mee nemen kunnen we altijd kijken of we ze aansluiten.
@bcvdb
Ik vertrek van uit Nijmegen of Nijmegen Lent, beide hebben een station, prima verbinding met Eindhoven. PB maar indien je mee wilt rijden.
Groeten Daan
Ik kom samen met een introducé!!
groeten Daan
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Hierbij de links.
Alpair10 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 15&t=12965
kt88 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... start=4000 en dan ergens onderaan.
is helaas geen zelfbouw maar is ook geen fabrieks versterker meer.
Moet ik voor de zekerheid ook een voorversterker en cd speler meenemen, of kan ik die van iemand lenen?
Zal ook kijken of ik met mijn bus kan komen zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
Alpair10 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 15&t=12965
kt88 http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... start=4000 en dan ergens onderaan.
is helaas geen zelfbouw maar is ook geen fabrieks versterker meer.
Moet ik voor de zekerheid ook een voorversterker en cd speler meenemen, of kan ik die van iemand lenen?
Zal ook kijken of ik met mijn bus kan komen zodat jullie eindelijk de sdx15 monotube kunnen beluisteren.
