Ik heb een Li-Ion accu in de M15 gebouwd.
Daar moeten wel wat onderdelen voor plat liggen en 2 C-tjes naar de onderkant verhuizen
Ook heb ik de relaisjes er uit gehaald, zijn niet echt nodig en staan altijd maar aan, leek me verspilling.
Zelfs de LEDs verwijderd (dat was misschien wat overdreven...)
Maar nu staan er dus 1N4148's over de relais-magneetspoeltjes.
Zie de foto in de bijlage.
Hebben die nu nog enig nut?
Misschien dat iemand dat weet.
De witgelakte print maakt het ook niet duidelijker natuurlijk, en ik heb niet eens een multimeter voor handen...
Ook zitten er in de buurt van de ingang 2 potmetertjes, zie foto.
Wie weet wat die doen? Ik ga er maar niet zomaar aan draaien, maar als je er de gain wat mee zou kunnen opschroeven zou dat welkom zijn.
Mijn mp3 spelertje gaat soms niet hard genoeg (oftewel, sommige mp3tjes zijn wat zacht gemoduleerd...)
Ik hoop dat jullie me wat licht in deze Chinese electroduisternis kunnen geven.
Fotootjes van resultaat volgen nog.
