Die zou ik graag eens willen horen , ik heb namelijk nog een setje saba's woofers liggen , helaas zonder saba tweeters maar wel de zeldzame 20cm uitvoering.weidok schreef:Zo even een update
deelnemers lijst aangepast
Misschien kan ik nog een paartje Saba Cello's meenemen ???
Bas focal m180 neemt een mooie buizenamp mee![]()
6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Ik ga er helaas niet bij kunnen zijn.
In het zelfde weekenden is ook de AAA in Krefeld, de X-Fi in Utrecht en de Av-Nu wordt dan gehouden en ik wil naar allemaal.
Dat zal dan dus kiezen worden.
Groetjes George
In het zelfde weekenden is ook de AAA in Krefeld, de X-Fi in Utrecht en de Av-Nu wordt dan gehouden en ik wil naar allemaal.
Dat zal dan dus kiezen worden.
Groetjes George
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
De Marsh P2000B die ik meeneem is geen eindtrap, maar een voorversterker. Mogelijk dat dit kan worden aangepast in het overzicht.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
doneZweitse schreef:De Marsh P2000B die ik meeneem is geen eindtrap, maar een voorversterker. Mogelijk dat dit kan worden aangepast in het overzicht.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
bas focal m180 schreef:Die zou ik graag eens willen horen , ik heb namelijk nog een setje saba's woofers liggen , helaas zonder saba tweeters maar wel de zeldzame 20cm uitvoering.weidok schreef:Zo even een update
deelnemers lijst aangepast
Misschien kan ik nog een paartje Saba Cello's meenemen ???
Bas focal m180 neemt een mooie buizenamp mee![]()
ze zijn beschikbaar !!! de Saba's mooie match op jouw buizenamp dacht ik zo
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Heb ook nog een voortrap mee, de Pass BoSoZ.
Indien er eindversterkers te weinig zijn, kan ik misschien wat regelen met de KT66 UL40. Die is alleen nog wat onstabiel (wordt bloedheet)...
Indien er eindversterkers te weinig zijn, kan ik misschien wat regelen met de KT66 UL40. Die is alleen nog wat onstabiel (wordt bloedheet)...
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Nog even een leuke om over na te denken voordat het weer zover is............
Doen we dit keer : stickers, buttons, t-shirts, naambordjes of ................................................spandoeken

Doen we dit keer : stickers, buttons, t-shirts, naambordjes of ................................................spandoeken
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Zal proberen morgen een fotootje te plakken van wat ikke heeft gemaakt. Zo'n plastic hoesje waar je naamplaatje in kan, as je voor de zaak ergens heen moet en zo..
Maar stickers zullen er ook zijn.
Maar stickers zullen er ook zijn.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Spandoek mag ooksietse schreef:Zal proberen morgen een fotootje te plakken van wat ikke heeft gemaakt. Zo'n plastic hoesje waar je naamplaatje in kan, as je voor de zaak ergens heen moet en zo..![]()
Maar stickers zullen er ook zijn.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
2 naamplaatsjes ? ah stereo dussietse schreef:
of 1 voor de voorkant en 1 voor de achterkant
maar dan moet 1 met rooie letters doen
zien we het verschil nl
heb nog wel zo'n plaatje dus neem ik die mee
misschien kan ik nog wat op mijn werk regelen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
wij doen dat veel handiger: die gast met een zelfbouw-zelfbouwaudio.nl T-shirt dan ben ik, en die gast die met me staat te kletsen is Dre 
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Zelfde shirt als vorig jaar! Wel gewassen mag ik hopen. 
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
en zo zal het zijn!Henkjan schreef:wij doen dat veel handiger: die gast met een zelfbouw-zelfbouwaudio.nl T-shirt dan ben ik, en die gast die met me staat te kletsen is Dre
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
als het welkom is wil ik wel mijn zappulse 2.3 se meenemen.
liefst dan ook iemand met een ucd400,liefst st versie omdat die prijstechnisch gelijk is.
lijkt me een spannend vergelijk!
liefst dan ook iemand met een ucd400,liefst st versie omdat die prijstechnisch gelijk is.
lijkt me een spannend vergelijk!
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Volgens mij had Mr. Leeuwarden er een stel, maarja........
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
zouden jullie een set orions van linkwitz willen horen in beetsterzwaag?
heb er ook 8 kanalen lm4780 versterkers bij icm asp van Linkwitz
en verder een tactaudio rcs2.0s voorversterker
heb er ook 8 kanalen lm4780 versterkers bij icm asp van Linkwitz
en verder een tactaudio rcs2.0s voorversterker
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Lijkt mij zeer interessant, wel flinke jongens om mee te nemen. Hoe stuur je ze aan?
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
staat in de mail 8x lm4780 chipversterkers en kamercorrectie.
wel wat riskant om in de auto te stoppen
als ik kom dan wordt het pas in de middag
wel wat riskant om in de auto te stoppen
als ik kom dan wordt het pas in de middag
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
Dat stond er eerst niet bij
maar zeer interesant, zou leuk zijn als je de moeite wilt nemen.
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
heb wel zin om te komen, lijkt me leuk
Re: 6e Audio Luisterdag Noord te Beetsterzwaag 22 okt 2011
die heb ik altijd al eens willen horen!
