Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ook maar eens geprobeerd een gainclone te maken.
Pakketje van audio sector en een amplimo 300va trafo. Alles was al in elkaar gesoldeerd en zou moeten werken. Ik moest enkel de bekabeling solderen.
Netjes in elkaar gezet naar mijn idee, direct zekering eruit. Verkeerde gebruikt, dat opgelost. Bij aanzetten hoor ik de trafo stroom krijgen maar dan houd het op. Wat doe ik verkeerd, wat zou ik nu moeten controleren? Het lijkt alsof de elektriciteit niet verder dan de trafo komt. (graag in nijntje taal
