bot

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: bot

Bericht door bas focal m180 »

=D> =D>
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: bot

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
b_force schreef:
Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....

zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.

het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
Vroeg me ook al af wat nou eigenlijk het probleem is. Er is geen probleem. De kwellende onzekerheid van wie er nu toch weer jarig zou zijn blijft natuurlijk.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: bot

Bericht door ray5150 »

Inschrijfgeld, Henkjan.

10 euro per account rekenen en je hebt nergens meer last van... :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: bot

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
Inschrijfgeld, Henkjan.

10 euro per account rekenen en je hebt nergens meer last van... :lol:
:lol: :lol: :lol: Dan wil wel wekelijks de ZBA-gids ontvangen :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: bot

Bericht door ray5150 »

Je krijgt toch al dagelijkse e-mails ? soms wel tientallen achter elkaar... gratis en voor niks... :lol:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: bot

Bericht door b_force »

Henkjan schreef:
b_force schreef:
Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....

zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.

het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
nounou, beetje zorgvuldigheid en netheid heet zoiets.
Natuurlijk heb je er geen "last" van.

Maar goed, als jullie het niet boeiend vinden, gewoon laten. :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: bot

Bericht door ray5150 »

b_force schreef:
Henkjan schreef:
b_force schreef:
Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....

zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.

het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
nounou, beetje zorgvuldigheid en netheid heet zoiets.
Natuurlijk heb je er geen "last" van.

Maar goed, als jullie het niet boeiend vinden, gewoon laten. :wink:
Ik stel voor dat we deze ereklus reserveren aan forumleden (niet moderators) met meer dan 10.000 posts achter hun naam... :wink: :wink:
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: bot

Bericht door sevenup »

Reclame post van user "geansiona"

viewtopic.php?f=22&t=14379

Hoort hier op het forum denk ik niet thuis.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”