bot
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: bot
Vroeg me ook al af wat nou eigenlijk het probleem is. Er is geen probleem. De kwellende onzekerheid van wie er nu toch weer jarig zou zijn blijft natuurlijk.Henkjan schreef:nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....b_force schreef:Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.
het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: bot
nounou, beetje zorgvuldigheid en netheid heet zoiets.Henkjan schreef:nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....b_force schreef:Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.
het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
Natuurlijk heb je er geen "last" van.
Maar goed, als jullie het niet boeiend vinden, gewoon laten.
Re: bot
Ik stel voor dat we deze ereklus reserveren aan forumleden (niet moderators) met meer dan 10.000 posts achter hun naam...b_force schreef:nounou, beetje zorgvuldigheid en netheid heet zoiets.Henkjan schreef:nounou, wat hebben we een last zeg, af en toe een rare naam in de lijst met jarigen....b_force schreef:Het mag duidelijk zijn dat het nu zo lek als een mandje is.
Dus elke oplossing is al beter.
zolang
a) het niet erger is dat zo'n ding zich aanmeldt
b) ze meestal niet actief worden
c) het een (relatieve) pokkeklus is om handmatig accounts weg te halen
zal het blijven gebeuren, wen er maar aan; net zo als je aan junk mail gewend bent.
het zijn slechts een klein deel van de spammers die er door heen komen, we werken al met een database van bekende spammers, en ook bepaalde TLD's hebben pech (die krijgen foutmelding, met t verzoek te mailen)
Natuurlijk heb je er geen "last" van.
Maar goed, als jullie het niet boeiend vinden, gewoon laten.
