
hoort een alpair 10.2 eruit te zien.
De mijne ziet er na gisteren zo:

uit.
Hoe kan ik dit weer normaal maken? Ik durf er niet teveel met mijn vingers aan te zitten, ben bang dat ik het verder kapot maak.
iemand een goed idee?
Verslechterd het het geluid ook? Ik hoor niet direct verschil, maar ik heb de speaker ook nog maar net....

