De keuze is gevallen op de Vifa premium 11,past mooi bij de premium 22 die ik al heb.
Ik heb er 3 aangeschaft, 1 wordt er aangepast om als center te dienen.
De kast wordt smaller en hoger(om plat te leggen) en iets ondieper,de inhoud blijft zo gelijk,de br.poort wordt ook aan de voorkant geplaatst.
Vandaag hebben we hout gekocht bij AF,ze worden net als de 22 ook gemaakt van massief mahonie.
Binnenkort meer!
