Meer heb ik er niet over verteld, er viel ook niet veel over te vertellen
Het ding is lelijk (komt in een kast dus dat geeft niet echt) en klinkt ook vrij slecht (poortruis, boemerig)!
Dat willen we dus graag anders...
Maar goed je mag een gekregen paard niet in de bek kijken, heb ik toch even gedaan
Er zit een goedkope driver in van Conrad, de DS-100i. Volgens de weinige posts op het forum over deze driver is het ook niet zo'n beste (zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 64&start=0). Conrad verkoopt hem ook niet meer, bijgevoegd dus even de specs.
Ik ben zelf wat aan het spelen geweest met WinISD maar de groupdelay (bij vented) is heel piekerig en hoog, krijg ik ook niet beter. Kan ik iets met deze driver of kan ik beter voor iets anders gaan?
Ik wil de sub gebruiken voor een virtueel pijporgel (software met samples) waarbij een 32 voets register tot 16Hz kan gaan, dit komt niet veel voor maar een 20-25 Hz wil ik toch wel halen, en dat graag zonder boemerige bas omdat het hele lage veel wordt aangesproken (strak?)...
De amp die ik heb is de bekende Conrad 100W plate amp.
Heeft iemand een tip voor me welke (budget) kant ik op moet gaan, zoals gezegd kom ik met simuleren met deze driver niet verder. Het gaat dus niet om heel hard maar om strak en plezierig

