Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb mij aangemeld omdat ik met mensen in contact zou willen komen die een Audio-gd NFB-7 of -8 hebben staan en daarover graag ervaringen uit zou willen wisselen.
Ik ben namelijk zeer onder de indruk van hoe deze aparaten in elkaar zitten.
Ook de Burson DAC lijkt mij zeer mooi om eens te horen dus als er iemand is.....
Ik zat er namelijk over na te denken zelf een DAC te gaan bouwen. Toen zag ik de Audio-gd en die zit eigenlijk helemaal precies zo in elkaar als dat ik het zelf zou willen doen. 2 maal mono opgebouwd en 3 aparte powersupplies.
Alleen voordat ik ook overweeg te kopen zou ik hem graag gehoord willen hebben. Er is namelijk ook nog een keuze tussen de -7 en de -8 welke aparte eigenschappen toegeschreven zijn...
Ik kan me ook helemaal vinden in Burson's overtuigingen alleen vind ik het jammer dat deze niet in een 17" casing zit. Ze hebben daarintegen wel een hoofdtelefoon aansluiting erin zitten welke de Audio-gd niet heeft.
Kortom, het beste van deze twee werelden combineren zou het perfecte resultaat kunnen opleveren, maar dan zal ik het wel zelf moeten doen denk ik. Maar dat wordt een ander draadje
Graag hoor ik of er mensen zijn die mij kunnen helpen aan een luistersessie
Mvrgr,
Jordo