Een stukje coax kabel er in gesoldeerd ,voor de data lijn tussen receiver chip en dac chip,,hetzelfde al toegepast bij dac-6
[aan 1 kant afgeaard op de digitale aarde]
Tot later...............................................
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ja,, we tweaken tot op het bot,en dat is DIY...............................Is de A4-dac een succes????
Hallo,studiostevus...studiostevus schreef:Voor meer punch zou ik toch eens een andere uitgangstrap proberen. Buisjes maken het allemaal wat softer. Wellicht is de dac punchy genoeg, maar 'filtert' de uitgang dit weg
Misschien ben je nu een goed dac ontwerp aan het verslechteren...
Met een pakje uit Hong Kong,,,Elna.s ,,,YESSSSDemocles...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,de postbode,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hannesie schreef:Misschien is het filter van je luidspreker wel de boosdoener.![]()
Waar luister je mee??