fgroen schreef:
Jij straks. We wachten rustig af.
Prachtig projekt by the way. Een typisch compromise no option projekt. Love it!!
Wat betreft die epoxy: ik denk gewoon dun opbrengen met kwast of roller. 30 minuten is korter dan het lijkt. Dus je moet je werk een beetje plannen en inschatten wat je in 30 minuten kan behappen. Het is waarschijnlijk voldoende als het spul volledig wordt opgenomen.
ghehehehe

en thanks
Ik denk dat dit 'm gaat worden.

....Het mocht van Dre namelijk
ik pak gewoon kleine verpakkingen, kleinste setje is 200 gram injecteer en 100 gram harder...3 ons moet te doen zijn in dat tijdsbestek.....denk ik
audiomanics schreef:
By the way.. Ik vind jouw werkplaats wel eng schoon en je gereedschap glimt ook als nieuw... of je doet verder niets dan schoonmaken of je hebt een speciaal truukje....
(ik maak ook iedere dag schoon maar toch is het een stofbende... produceer ook giga veel stof

)
Kees
&
hannesie schreef:Het was jou dus ook al opgevallen
Echt niet normaal.
Dat zit namelijk zo: ik klus op zolder en niet in een workshop/garage of iets dergelijks waar ik de zooi ineens kan neerflikkeren en weglopen. Tijdens het frezen maak ik in elk geval gebruik van de stofafzuiging en een losse stofzuiger.
Daarnaast ruim ik nogal vaak op tijdens het bouwen, enerzijds om de zolder fatsoenlijk te houden (was- en droogruimte en opslag) anderzijds om me kostbare gereedschappen heel te houden en snel terug te vinden. Tussentijds stofzuig ik vaak even en na het klussen zorg ik voor een opgeruimde werkbank en -omgeving.
Ik kan dan even afstand nemen en nog even zorgvuldig wat dingen afwegen tijdens het opruimen of zelfs ineens een brainwave krijgen
En een beetje fatsoenlijke werkomgeving minimaliseert m.i. ook de kans op (nog meer

) foutjes
Boerenterprise schreef:Volgens mij koopt hij gewoon wat ie nodig heeft. Goed bezig

Dat klopt Chris, voor ik hieraan begon was het een grote hamer en een bahco en gaandeweg zo'n prject schaf je aan waar je niet buiten kan en breidt je zo langzaamaan het arsenaal aardig uit.