naar aanleiding van wat browsen op de website van lautsprechershop op het idee gekomen om te beginnen aan de CT250 maar dan wel de lage versie zoals die op de website van Klang und Ton staat.
De Visaton BG 20's besteld bij thomann.de, de waveguide en de hoogtoner bij hellsound.de, ja lijkt alsof die dingen hier in Nederland niet voor een fatsoenlijke prijs te vinden zijn?
Nu nog alleen op zoek naar de extra magneten...hellsound.de heeft die maar ik was dus zo slim om te snel te zijn met bestellen
Dus...wie weet waar ik (in Nederland) Vifa 90mm compensatiemagneten kan krijgen?
De filtercomponenten worden besteld bij europe-audio... daar ik geen ander weet. Tot nu toe breedband/hoorn speakers (Fostex FE103 / Ciare CH250) gebouwd dus nog nooit een filter nodig gehad maar daar gaat toch errug snel geld in zitten.
Met een beetje geluk komt deze week het meeste wel binnen, houtwerk komt van Coolen-DHZ in Ophoven...nog nooit eerder geweest maar blijk heel mooi nauwkeurig te kunnen zagen... en niet duur. Een pakket voor 2 stuks BK208 hoorn (toch geen kleintjes) zaagt ie inclusief hout voor €120,-