speakerstands
Moderator: Beheerdersteam
Re: speakerstands
Ik weet niet of deze in het hout of metaal gemaakt zijn!!!!!
Waar vind ik zulke stands?
Kan dit gemaakt worden in MDF? ik denk het niet(niet stevig genoeg)
- sander1238
amcron schreef:Ik weet niet of deze in het hout of metaal gemaakt zijn!!!!!
Als dit gemaakt wordt van 18mm mdf dan twijfel ik er niet aan of het stevig genoeg kan zijn. Wanneer alles goed in elkaar is gezet met schroeven en/of lijm, is het sterk genoeg om minimaal een volwassene te kunnen dragen van +/- 80kg.
Afvullen met zilverzand zoals sander1238 aangaf is dan zeker een optie
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
als je twijfelt of MDF sterk genoeg is, maak ze dan van goede kwaliteit multiplex
- Soundexcel
-
wouter
- Ook commercieel actief
Dat is een japanse (?) website dus vette pech voor die tangband/JBL luisteraar maar het ging denk ik om de 'voet'EppeRRR schreef:Waar zit je aan te denken dan?
(...)
Dit is wat ik vond op internet.
wouter schreef:Dat is een japanse (?) website dus vette pech voor die tangband/JBL luisteraar maar het ging denk ik om de 'voet'EppeRRR schreef:Waar zit je aan te denken dan?
(...)
Dit is wat ik vond op internet.
Hahaha ja ging om de voet, wou eerst beeld hebben om wat voor behuizing het ging en toen kwam ik deze combi tegen
inderdaad, is wel zonde, zijn wel erg leuke speakers voor een 5.1 setje, zoals mij zus en der vriend hebben:Soundexcel schreef:Hey!
Dat zijn niet de originele tweeters. Das zonde.

- Soundexcel
Kijk, dat lijkt er meer op
Dat moet wel echt knallen zijn 5.1 met die speakers. Zijn ze inderdaad uitermate geschikt voor.
Ze presteren trouwens het beste wanneer je ze bijna tegen de muur aan zet. Daar zijn ze ook voor ontworpen (mid/far field monitoren).
Dat moet wel echt knallen zijn 5.1 met die speakers. Zijn ze inderdaad uitermate geschikt voor.
Ze presteren trouwens het beste wanneer je ze bijna tegen de muur aan zet. Daar zijn ze ook voor ontworpen (mid/far field monitoren).
hehe, bioscoop is niks bij hoe het daar klinkt als je een film kijkt
en dan staat de sub niet eens aan
maarja, hun hebben geluk van vrijstaand huis met dichtsbijzijnde buren op goede 1700 meter afstand.
maar voordeel van die JBL is dat ze net zo goed en mooi op een normaal geluidsnivo spelen terwijl andere grotere studio monitoren dat wel eens niet echt willen doen
maar voordeel van die JBL is dat ze net zo goed en mooi op een normaal geluidsnivo spelen terwijl andere grotere studio monitoren dat wel eens niet echt willen doen
Opzich een mooie oplossing zo met een cdrek als voet, maar zullen de cd's/dvd's niet meetrillen op de muziek/het geluid?
Wauw! weet je toevallig welke driver in de sub is gebruikt?pcw schreef:inderdaad, is wel zonde, zijn wel erg leuke speakers voor een 5.1 setje, zoals mij zus en der vriend hebben:
das een sub die zo van JBL komt, zou ff type niet weten.
die dvd's zitten er puur voor het uiterlijk, zijn vastgelijmde lege hoesjes
die dvd's zitten er puur voor het uiterlijk, zijn vastgelijmde lege hoesjes