Wat opviel was,dat er heel veel detail en separatie van instrumenten te horen was,bij sommige elektronische muziek zelfs zoveel,zodat de oorspronkelijke melodielijn
niet meer te volgen was.
Baspartijen werden strak neergezet [Marcus Miller,, waar ik eerst 4 baspartijen hoorde bleken nu opeens een veelvoud daar van te bestaan]
Het geheel klinkt een beetje klinisch,maar niet vervelend...................Analytisch is misschien het betere woord....
In het hoog hoor ik af en toe nog de ,,SSSS,,, klanken,waarschijnlijk een kwestie van tijd............
En hoe staat de score nu,versus de enkele elko??
Ja het wordt nu moeilijk,mijn gevoel zegt me dat het een kwestie van smaak is.[en portemonnee
Dus ,,heb je ergens in een oude sok nog een slordige 100 elko,s liggen,,,,maken die batterij
Maar de verschillen zijn klein,de score komt nu op 1-1,25 in het voordeel van de batterij
