helaas niets concreets nog. Maar reken op 2011FloR schreef:nog geen nieuws?
CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Moderator: Beheerdersteam
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
ondertussen 2011, al nieuws ivm de css sdx?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
geef die mensen toch even de tijd zodat ze eerst op het werk verder kunnen.
het is dan al 2011 maar er is nog geen werkdag verstreken.
geduld.
het is dan al 2011 maar er is nog geen werkdag verstreken.
geduld.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
inderdaad bart,die gedachte had ik vanmiddag ook!
ik dacht nog:je bent 36 uur te laat!
ik dacht nog:je bent 36 uur te laat!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Het is wel zo dat FLoR al heeeeeeeeeeeeeel lang wacht ,, sitaat Geplaatst: wo 11 aug 2010 12:13 Berichttitel: CSS SDX15: nog te verkrijgen?'
Maar ik denk dat het lange wachten wel beloond gaat worden.
Maar ik denk dat het lange wachten wel beloond gaat worden.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
toch nog iemand die het voor mij opneemt, dank bas focal m180!bas focal m180 schreef:Het is wel zo dat FLoR al heeeeeeeeeeeeeel lang wacht ,, sitaat Geplaatst: wo 11 aug 2010 12:13 Berichttitel: CSS SDX15: nog te verkrijgen?'
Maar ik denk dat het lange wachten wel beloond gaat worden.
Het is idd toch al lang wachten nu, hopelijk goed nieuws binnenkort.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Hihi, dat snappen wij natuurlijk ook wel
Het is ook een schande dat CSS zo lang op zich laat wachten!
Maar je kunt je misschien een beetje voorstellen dat het een beetje hilarisch overkwam misschien
Het is ook een schande dat CSS zo lang op zich laat wachten!
Maar je kunt je misschien een beetje voorstellen dat het een beetje hilarisch overkwam misschien
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Oftwel, helaas nog geen nw datum. Reden is dat CSS zeer hoge eisen stelt aan de fabricage, en liever nog wat langer "nee" moet verkopen dan dat er een SDX15 komt die niet perfect is.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Mijn schoonmoeder, inmiddels berucht, zei dan altijd, "als het niet waar is , is het mooi verzonnen"Juoigâ schreef:Reden is dat CSS zeer hoge eisen stelt aan de fabricage, en liever nog wat langer "nee" moet verkopen dan dat er een SDX15 komt die niet perfect is.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Of was het, praatjes vullen geen gaatjes?
Kan natuurlijk ook gewoon een smoesjes zijn heh, van CSS

Kan natuurlijk ook gewoon een smoesjes zijn heh, van CSS
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
helaas nog nietbas focal m180 schreef:HenkJan nog nieuws???
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Ze mogen toch wel met aardig wat verbeteringen komen als je je top sub al maanden uit productie hebt liggen 
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Iemand toevallig al iets vernomen van de MK2?
Goede alternatieven zijn ook welkom?
Goede alternatieven zijn ook welkom?
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
helaas nog geen nieuws, het begint iedereen aardig te frustreren zo ondertussen 
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
We zijn bijna een jaar verder
Arme Henkjan, die krijgt al die boze mensen over zicht heen.
Doodzonde, want het was een ontzettend leuke subwoofer.
Heb je een idee wat nu ongeveer de problemen zijn?
Of geven ze alleen maar een slap verhaal?
Arme Henkjan, die krijgt al die boze mensen over zicht heen.
Doodzonde, want het was een ontzettend leuke subwoofer.
Heb je een idee wat nu ongeveer de problemen zijn?
Of geven ze alleen maar een slap verhaal?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Bedankt voor de reacties.Juoigâ schreef:helaas nog geen nieuws, het begint iedereen aardig te frustreren zo ondertussen
Wel jammer dat de oude uit de handel is...
Is er een goed alternatief?
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Dank je, is wel ietsCasper schreef:Een Exodus Tempest-X2 misschien?
Is sowieso lange termijn denken, heb besloten eerst de speakers 100% te maken dus misschien is CSS tegen die tijd wel klaar met de MK2...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
het zijn de prototypes nog maar hè:
maar het lijkt er op dat de mkII eindelijk in zicht komtop hometheatreshack, Creative Sound schreef:We have run tests both here and at another location. The third location now has the driver and then it will go to a 4th. Assuming all goes well we will make a decision the week of the 25th.
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Ze hebben het wel Amerikaans aangepakt. Hoe verbeter je een beest? gewoon 3x magneet 
Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?
Op de foto zie je niet de oude en de nieuwe naast elkaar hoor.DragoSz schreef:Ze hebben het wel Amerikaans aangepakt. Hoe verbeter je een beest? gewoon 3x magneet
De rechter is de 15" de linker is denk ik de 10"
Mijn oude sdx15 heeft namelijk een vergelijkbaar spyder met de rechter enkel een andere magneet maar niet veel kleiner.

