CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Juoigâ »

FloR schreef:
nog geen nieuws?
helaas niets concreets nog. Maar reken op 2011 :(
FloR
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 08 aug 2010, 14:09

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door FloR »

ondertussen 2011, al nieuws ivm de css sdx?
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door vinnie411 »

geef die mensen toch even de tijd zodat ze eerst op het werk verder kunnen.
het is dan al 2011 maar er is nog geen werkdag verstreken.
geduld.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door b_force »

FloR schreef:
ondertussen 2011
:lol: :lagge:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door dre »

inderdaad bart,die gedachte had ik vanmiddag ook! :lol:
ik dacht nog:je bent 36 uur te laat!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door bas focal m180 »

Het is wel zo dat FLoR al heeeeeeeeeeeeeel lang wacht ,, sitaat Geplaatst: wo 11 aug 2010 12:13 Berichttitel: CSS SDX15: nog te verkrijgen?'
Maar ik denk dat het lange wachten wel beloond gaat worden.
FloR
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 08 aug 2010, 14:09

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door FloR »

bas focal m180 schreef:
Het is wel zo dat FLoR al heeeeeeeeeeeeeel lang wacht ,, sitaat Geplaatst: wo 11 aug 2010 12:13 Berichttitel: CSS SDX15: nog te verkrijgen?'
Maar ik denk dat het lange wachten wel beloond gaat worden.
toch nog iemand die het voor mij opneemt, dank bas focal m180!

Het is idd toch al lang wachten nu, hopelijk goed nieuws binnenkort.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door b_force »

Hihi, dat snappen wij natuurlijk ook wel :D
Het is ook een schande dat CSS zo lang op zich laat wachten!

Maar je kunt je misschien een beetje voorstellen dat het een beetje hilarisch overkwam misschien :)
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Juoigâ »

Oftwel, helaas nog geen nw datum. Reden is dat CSS zeer hoge eisen stelt aan de fabricage, en liever nog wat langer "nee" moet verkopen dan dat er een SDX15 komt die niet perfect is.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door hannesie »

Juoigâ schreef:
Reden is dat CSS zeer hoge eisen stelt aan de fabricage, en liever nog wat langer "nee" moet verkopen dan dat er een SDX15 komt die niet perfect is.
Mijn schoonmoeder, inmiddels berucht, zei dan altijd, "als het niet waar is , is het mooi verzonnen" :mrgreen:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door b_force »

Of was het, praatjes vullen geen gaatjes? :mrgreen: :lol:

Kan natuurlijk ook gewoon een smoesjes zijn heh, van CSS :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door bas focal m180 »

HenkJan nog nieuws???
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Juoigâ »

bas focal m180 schreef:
HenkJan nog nieuws???
helaas nog niet :(
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door DragoSz »

Ze mogen toch wel met aardig wat verbeteringen komen als je je top sub al maanden uit productie hebt liggen 8-[
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door FFF »

Iemand toevallig al iets vernomen van de MK2?
Goede alternatieven zijn ook welkom?
Gebruikersavatar
Juoigâ
ZA-sponsor: Juoigâ
Berichten: 253
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 12:58
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Juoigâ »

helaas nog geen nieuws, het begint iedereen aardig te frustreren zo ondertussen :(
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door b_force »

We zijn bijna een jaar verder ](*,)

Arme Henkjan, die krijgt al die boze mensen over zicht heen.
Doodzonde, want het was een ontzettend leuke subwoofer.
Heb je een idee wat nu ongeveer de problemen zijn?
Of geven ze alleen maar een slap verhaal?
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door FFF »

Juoigâ schreef:
helaas nog geen nieuws, het begint iedereen aardig te frustreren zo ondertussen :(
Bedankt voor de reacties.

Wel jammer dat de oude uit de handel is...

Is er een goed alternatief?
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Vuurkat »

Een Exodus Tempest-X2 misschien?
FFF
Berichten: 144
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 20:04
Locatie: Tilburg

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door FFF »

Casper schreef:
Een Exodus Tempest-X2 misschien?
Dank je, is wel iets :D

Is sowieso lange termijn denken, heb besloten eerst de speakers 100% te maken dus misschien is CSS tegen die tijd wel klaar met de MK2...
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door DragoSz »

De SDX15 is eindelijk in canada aangekomen :mrgreen:

http://www.hometheatershack.com/forums/ ... post446232
Afbeelding
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Henkjan »

het zijn de prototypes nog maar hè:
op hometheatreshack, Creative Sound schreef:
We have run tests both here and at another location. The third location now has the driver and then it will go to a 4th. Assuming all goes well we will make a decision the week of the 25th.
maar het lijkt er op dat de mkII eindelijk in zicht komt :rock:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door DragoSz »

Ze hebben het wel Amerikaans aangepakt. Hoe verbeter je een beest? gewoon 3x magneet :rock:
vinnie411
Berichten: 432
Lid geworden op: wo 20 feb 2008, 20:15
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door vinnie411 »

DragoSz schreef:
Ze hebben het wel Amerikaans aangepakt. Hoe verbeter je een beest? gewoon 3x magneet :rock:
Op de foto zie je niet de oude en de nieuwe naast elkaar hoor.
De rechter is de 15" de linker is denk ik de 10"
Mijn oude sdx15 heeft namelijk een vergelijkbaar spyder met de rechter enkel een andere magneet maar niet veel kleiner.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: CSS SDX15: nog te verkrijgen? MKII versie in aanmaak?

Bericht door Henkjan »

die andere op de foto is de Trio12
Plaats reactie