Had een paar weken terug een verveel moment en had alvast wat platen in verstek gezaagd (12mm groene spano) om zo even een eenvoudig/leuk project te hebben (buizenversterker solderen heeft zo zijn irritaties
De bruto maten van de kist zijn 315x215x215mm en de compo is een 13cm 2weg met een instelbaar filter (fase omdraaien van de tweeter, woofer 0db -6db -12db schakelaar en tweeter ook 0db -6db -12db schakelaar.

De composet is een Axton CAC2.5ES en heb ik gekregen van een maat van me, aangezien ik er geen T&S van kon vinden ben ik maar voor een (ruime) gesloten kist gegaan.
Hier even de eerste paar foto's
De baffle ga ik zeer binnenkort even fabriceren, het is de bedoeling dat de foute grill verzonken komt in de baffle en achter de gehele baffle zit nog een 10mm spano plaat die ervoor moet zorgen dat de speaker ook vast komt te zitten
Tweeter komt verzonken in de baffle, deze hoeft niet zo diep verzonken te worden.
Zal van het geheel nog eens een sketchup afbeelding maken, maar ben daar nog niet aan toe gekomen omdat het ontwerp vanavond nog veranderd werd.
Vanavond ook nog even een cirkelgeleider gemaakt, deze ga ik eerst proberen op een proefstuk maar ik vrees/frees dat ik eerst moet oefenen
Eduard