Staat in de woonkamer, krijg er ook veel goede reacties op. Maar heb het nu wel een beetje gehad met die Hifi2000 behuizingen. Het is lekker makkelijk, het ziet er goed uit, maar het is wel erg veel dit type kast wat de klok slaat. Wel leuk om nu eens wat in een houten frame te bouwen.TheoK schreef:Het is en blijft een mooi setje van jou Barry.
Ziet er echt prachtig uit.
Inmiddels zitten er 2 blanke laklagen op de monoblokken, PU semi gloss. Het hout wordt een tikkie donkerder van kleur, en je ziet de houtnerf mooi opkomen, wordt weer vervolgd.
