opnieuw opbouwen van m'n meetset
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: opnieuw opbouwen van m'n meetset
zo, we zijn weer wat verder.... sure bordje exit 
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: opnieuw opbouwen van m'n meetset
@Henkjan.
Toch gesloopt hé, en wat doe je nu met dat mooie kastje?
Ga je nu nog reclame maken voor m'n condensatortjes.
Paul.
Toch gesloopt hé, en wat doe je nu met dat mooie kastje?
Ga je nu nog reclame maken voor m'n condensatortjes.
Paul.
Re: opnieuw opbouwen van m'n meetset
Ja, hij moet toch ergens op oefenen met dat solderen te lerenpvanlingen schreef:@Henkjan.
Toch gesloopt hé, en wat doe je nu met dat mooie kastje?![]()
(Had je maar 220 op de kast moet zetten
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: opnieuw opbouwen van m'n meetset
ja later, voor t project waar die in komen moest nog wat gemeten worden, vandaarpvanlingen schreef:Ga je nu nog reclame maken voor m'n condensatortjes.![]()
die kast gaat nog wel een nieuw interieur krijgen hoor, weet nog niet precies wat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: opnieuw opbouwen van m'n meetset
zo, net wat test metingen met LIMP gedaan, maar zie wel wat afwijkingen. een 3.3ohm weerstand meet vrijwel OK, maar hogere waarden meet die wat lager dan wat zou moeten waarbij de afwijking groter is naarmate de weerstand groter is.
ook een C gemeten, een 6.8µF (2%) wordt gemeten als een 7.2µF (en)
wat zou dit kunnen veroorzaken? eerder zat het erg goed namelijk. kan een niet helemaal jofele calibratie de oorzaak zijn van dit? (het lukte ff niet om een helemaal identiek signaal op de L en R ingang van de kaart te zetten namelijk)
ook een C gemeten, een 6.8µF (2%) wordt gemeten als een 7.2µF (en)
wat zou dit kunnen veroorzaken? eerder zat het erg goed namelijk. kan een niet helemaal jofele calibratie de oorzaak zijn van dit? (het lukte ff niet om een helemaal identiek signaal op de L en R ingang van de kaart te zetten namelijk)
