Dit is een leermoment.
Ik ken ze maar al te goed, een betere kun je niet krijgen.
Ik heb zelf ooit een keer de meetlat vast gehouden en uitgelezen, hij was alleen op zijn kop, dan lees je 61 i.p.v. 91, dat kan dus iedereen overkomen. ook mij dus.
Moderator: Beheerdersteam
Niks slepen, met frisse moed............ de paden op de lanen in.MichaelB schreef:Meuh, ja meesters
Van de week mezelf maar weer eens richting de Hubo slepen.
Je hebt gelijk! Ik kan dan meteen de baffles laten zagen, dan kunnen ze daar rekening houden met de 15 graden. Met een decoupeerzaag met geleiding gaat het wel, maar mooi is anders. Inmiddels heb ik het maken van de boven- en onderkant al zo in de vingers dat ik 2 nieuwe in 20 minuutjes gemaakt heb.hannesie schreef:Niks slepen, met frisse moed............ de paden op de lanen in.
Zo kennen we je weer...................!!MichaelB schreef:Kijk, eigenlijk alleen maar positieve zaken!
Moet je wel de spullen daar voor hebben en die heb ik niet. Ik heb alleen de standaard freesjes. Die set wil ik ook nog eens uitbreiden met goed spul, want ik heb nu welgeteld 2 goeie frezen en 2 hakkietakkie doosjes van 20 euro met 8 frezen en die krengen worden al bot als je er naar kijkt. Oh ja en m'n UBERFEZEN uiteraardHenkjan schreef:is het precies 15°? dat kan je dus ook frezen
Uhm, ik heb 26cm genomen als maat voor het paneel. Ik ging er vanuit dat dat als los paneel bedoelt was. Dus gewoon de maat.Heatside schreef:Dit is namelijk een exact bovenaanzicht en aangezien deze panelen onder een hoek staan, zijn deze groter dan op het bovenaanzicht. Laat het maar weten als je een view van t paneel zelf wil hebben.
Nope, dat is het mooie, die past gewoon en heeft ook nog voldoende liters!hannesie schreef:Dan kom je toch weer met ruimte tekort voor de basunit aan de achterzijde..............??
Dan teken ik die gewoon nietMichaelB schreef:Maar de gedachte is om opnieuw te beginnen, tenzij het er met 3 units HEEL mooi uitziet
Wel potverdorie! Tekenen die hap!Heatside schreef:Dan teken ik die gewoon nietMichaelB schreef:Maar de gedachte is om opnieuw te beginnen, tenzij het er met 3 units HEEL mooi uitziet.
Je hebt PB trouwens.