Bedankt voor de tips heren. Ik ga eens zoeken of ik ze ergens kan vinden.
Ik vond die zuiltjes ook erg lekker klinken.
We hebben ze eens naar boven verhuisd en daar viel het veel meer op dat ze nogal kil klinken en echt wel een woofer nodig hebben.
Onder stonden ze dan ook met een frigo als ondersteuning te spelen. Dat ging erg hard en ook wel heel mooi.
Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Ze klonken niet alleen lekker; ze zagen er ook nog eens ontzettend mooi uit!
Re: Terugblik op[ de ZBA dag 2011
Als iemand me naar Beerzwaag wil vervoeren neem ik mijn needles wel mee hoorJohn P schreef:Ik hoef dus niet meer terug te komen ?dre schreef:iedereen is een beetje uit geneedled denk ik![]()
Ik heb me zeer vermaakt zaterdag
Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter
Voor de rest ben ik er nu wel sterk van overtuigt dat een dsp nootzakenlijk is om zonder ergenissen muziek te kunnen luisteren
Van wie was eigenlijk de buizen versterker in de kleine ruimte met al die breedbanders? Dat was ik namelijk even vergeten
- RobertD
- Contacteer:
Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011
Dat kleine buizenversterkertje was mijn Single Ended EL84 ... prima voor al die breedbanders, iets minder geschikt voor de LBVSs.
Jammer voor jou, ik heb de oude kastjes al bij het grof vuil afgeleverd.DragoSz schreef:Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter![]()
In Boxmeer speelden ze minder hard, dan zijn ze inderdaad lekkerder.
Waarom heb ik die toch nodig? Zelf bouwen is veel leukerhannesie schreef:Jammer voor jou, ik heb de oude kastjes al bij het grof vuil afgeleverd.DragoSz schreef:Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter![]()
![]()
In Boxmeer speelden ze minder hard, dan zijn ze inderdaad lekkerder.![]()
IK zal me er eens in verdiepen. Ik heb nog een setje needles wat er heerlijk op kan spelenRobertD schreef:Dat kleine buizenversterkertje was mijn Single Ended EL84 ... prima voor al die breedbanders, iets minder geschikt voor de LBVSs.
HIj klonk heerlijk met Henkjan zijn chr 70 (is dat goed gespeld zo?)