Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Bericht door rho »

Bedankt voor de tips heren. Ik ga eens zoeken of ik ze ergens kan vinden.

Ik vond die zuiltjes ook erg lekker klinken.
We hebben ze eens naar boven verhuisd en daar viel het veel meer op dat ze nogal kil klinken en echt wel een woofer nodig hebben.
Onder stonden ze dan ook met een frigo als ondersteuning te spelen. Dat ging erg hard en ook wel heel mooi.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Bericht door Wowly »

Ze klonken niet alleen lekker; ze zagen er ook nog eens ontzettend mooi uit!
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Terugblik op[ de ZBA dag 2011

Bericht door DragoSz »

John P schreef:
dre schreef:
iedereen is een beetje uit geneedled denk ik :mrgreen:
Ik hoef dus niet meer terug te komen ? :cry: :o
Als iemand me naar Beerzwaag wil vervoeren neem ik mijn needles wel mee hoor :sure:

Ik heb me zeer vermaakt zaterdag :D Wat mij eigenlijk nog wel het meeste meeviel is hoe aardig iedereen met elkaar om kan gaan. Ik moest er gewoon aan wennen :lol:

Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter :mrgreen:
Voor de rest ben ik er nu wel sterk van overtuigt dat een dsp nootzakenlijk is om zonder ergenissen muziek te kunnen luisteren :sure: Aangezien een heel systeem met 4 sub ff en 30 minuten aangepast kan worden op de ruimte :rock:

Van wie was eigenlijk de buizen versterker in de kleine ruimte met al die breedbanders? Dat was ik namelijk even vergeten :oops:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Terugblik op de ZBA dag Breda 2011

Bericht door RobertD »

Dat kleine buizenversterkertje was mijn Single Ended EL84 ... prima voor al die breedbanders, iets minder geschikt voor de LBVSs.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Terugblik op[ de ZBA dag 2011

Bericht door hannesie »

DragoSz schreef:
Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter :mrgreen:
Jammer voor jou, ik heb de oude kastjes al bij het grof vuil afgeleverd. :lol: :lol:

In Boxmeer speelden ze minder hard, dan zijn ze inderdaad lekkerder. :sure: :mrgreen:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Terugblik op[ de ZBA dag 2011

Bericht door DragoSz »

hannesie schreef:
DragoSz schreef:
Het enige wat me tegenviel was de Idunn++, Die klonk namelijk in Boxmeer veel beter :mrgreen:
Jammer voor jou, ik heb de oude kastjes al bij het grof vuil afgeleverd. :lol: :lol:

In Boxmeer speelden ze minder hard, dan zijn ze inderdaad lekkerder. :sure: :mrgreen:
Waarom heb ik die toch nodig? Zelf bouwen is veel leuker :mrgreen:
RobertD schreef:
Dat kleine buizenversterkertje was mijn Single Ended EL84 ... prima voor al die breedbanders, iets minder geschikt voor de LBVSs.
IK zal me er eens in verdiepen. Ik heb nog een setje needles wat er heerlijk op kan spelen :)
HIj klonk heerlijk met Henkjan zijn chr 70 (is dat goed gespeld zo?)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”