Ik zou je bijna mijn dictaat onnauwkeurigheidsanalyse toesturen.
Overigens klinkt het vaak als gemierenneuk (en dat is het eerlijk gezegd ook vaak wel), maar als je er even van een afstandje naar kijkt, leer je heel duidelijk wat relevant is, wat handig is en wat niet om goede resultaten te kunnen krijgen.
Meest vervelende eigenschap is wel dat ze dus bij elkaar optellen. (voor formules met iets meer dan optellen wordt dat helaas al snel een ranzige differentiaal

)
Dus sorry Aatv, meer weerstanden en condensatoren wordt uiteindelijk een grotere puinhoop.
Dat ga ik overigens niet uitrekenen (uitleggen) met meer dan 5 componenten (variabelen) want dat is echt een kl*te som (werk).
(offtopic

)
Gevoeligheid (HET IS GEEN RENDEMENT!!) kun je toch vrij gemakkelijk bepalen?
Alle filters uit, 2,83V op de uitgang van je versterker meten en de geluidsintensiteit meten.
Je moet alleen even checken hoe ze die specificeren, luidsprekerfabrikanten sjoemelen daar namelijk heel erg mee.
(overigens met wel meer dingen

)
Met mijn methode hoef je die overigens niet eens te weten.
De kalibratie methode lijkt op papier idd goed.
Praktisch gezien is het heel erg gevoelig voor veranderingen.
Maar grootste probleem blijft dat je niet weet hoeveel je geluidsmeter afwijkt.
Wat je WEL weet, is dat deze rond 1kHz het minst afwijkt.
Wat je zou kunnen doen is "poor man's kalibrator" bouwen.
Neem je zo'n klein speakertje van een paar euro (of een tweeter) en zorg je er voor dat de microfoon altijd op een vaste positie zit gefixeerd.
Overigens kalibreren op een goedkope geluidsmeter is niet zo'n heel goed idee.
Het is vrij bekend van die dingen dat ze met gemak 2-3dB verschillen, bovenop de onnauwkeurigheid de ze al hebben (zie het als een offset).
Ik heb hier ook een geluidsmeter die ik moest terug regelen.