Het duurt even, de foto's van mijn nieuwe camera zijn een beetje groot, even kleiner maken.
Een kleine impressie van de dag.
Maar dan willen we ook alles weten van die zeer bijzondere Open Baffles, klein maar groot in geluid.
Moderator: Beheerdersteam
bij deze ...hannesie schreef:Het grote mysterie van Ed zijn speakers zou hij zelf verklaren.
![]()
Premium Loudspeakers Hui Zhou Co Ltdhannesie schreef:JA ?? en dan wat zijn het Neodymium en dan ?
Fabrikant is onbekend gebleven??![]()
nee joh, ik weet niet meer.Pjotr schreef:Premium Loudspeakers Hui Zhou Co Ltdhannesie schreef:JA ?? en dan wat zijn het Neodymium en dan ?
Fabrikant is onbekend gebleven??![]()
Is een onderdeel van Tymphany dacht ik. Maar Ed weet meer
Zijn dit jpg's uit je nieuwe Nikon camera? Vreemde kleurbalans Hans....hannesie schreef:Hier maar even een paar foto's.
Het duurt even, de foto's van mijn nieuwe camera zijn een beetje groot, even kleiner maken.
Dan moet ie dat juist goed doen, dat door menglicht de kleuren niet helemaal kloppen is tot daar aan toe maar zo'n hoge kleurverzadiging is raar in de auto stand.hannesie schreef:Inderdaad, nog even wennen, hij stond voor het gemak nog wel op auto.
Eerlijkgezegd ziet het er op mijn monitor prima gebalanceerd uit.Pjotr schreef:Dan moet ie dat juist goed doen, dat door menglicht de kleuren niet helemaal kloppen is tot daar aan toe maar zo'n hoge kleurverzadiging is raar in de auto stand.hannesie schreef:Inderdaad, nog even wennen, hij stond voor het gemak nog wel op auto.
Maar dit ook leuk, net een stripverhaal![]()
Ik hoef dus niet meer terug te komen ?dre schreef:iedereen is een beetje uit geneedled denk ik