Ach, 't is maar een klein stukkie rijden...harryeng schreef:sietse schreef:Allemaal heel veel plezier morgen.Morgen? Ik dacht zondag!
Dat wordt heel hard doorwerken vannacht...
Gr. Harry
ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Zo, even inventariseren of ik alles in de auto heb liggen voor morgen:
Voedingen:
- 1x 320W Henkjan
- 2x 220W Wowly en Barry2001
Behuizingen:
- Cool 5
- Tubehead 1
- Mphus 2
- Henkjan 2
Thin Clients:
- voor Flup en voor Tok (mocht iemand die af kunnen geven Vlissingen.) (samen 7 stuks)
- 5 extra Thin Clients die te vergeven zijn (kleine bijdrage in de forumkas)
Iemand nog iets nodig?
Groeten,
Mischa
Voedingen:
- 1x 320W Henkjan
- 2x 220W Wowly en Barry2001
Behuizingen:
- Cool 5
- Tubehead 1
- Mphus 2
- Henkjan 2
Thin Clients:
- voor Flup en voor Tok (mocht iemand die af kunnen geven Vlissingen.) (samen 7 stuks)
- 5 extra Thin Clients die te vergeven zijn (kleine bijdrage in de forumkas)
Iemand nog iets nodig?
Groeten,
Mischa
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ik heb hier ook nog zo'n thin client rondslingeren.
Ga er niks meer mee doen, mag gratiz weg.
Ga er niks meer mee doen, mag gratiz weg.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Hé Mischa, heb je nog zo'n voeding extra?mischa72 schreef:Zo, even inventariseren of ik alles in de auto heb liggen voor morgen:
Voedingen:
- 1x 320W Henkjan
- 2x 220W Wowly en Barry2001
Behuizingen:
- Cool 5
- Tubehead 1
- Mphus 2
- Henkjan 2
Thin Clients:
- voor Flup en voor Tok (mocht iemand die af kunnen geven Vlissingen.) (samen 7 stuks)
- 5 extra Thin Clients die te vergeven zijn (kleine bijdrage in de forumkas)
Iemand nog iets nodig?
Groeten,
Mischa
-
deduikertjes
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
- Locatie: Utrecht
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Hallo,
Al langere tijd volg ik de discussies hier op het forum. Erg inspirerend allemaal.
Zelf bouw ik aan een draaitafel, een JLH1996 eindversterker, een setje luidsprekers en een Pass B1 buffer met een phono-trapje erbij. En natuurlijk een voeding voor m'n knijpdoos (squeezebox).
Morgen zou ik dan ook graag eens langskomen en kijken en luisteren naar de mooie spulletjes die er zijn.
Ik wil dan ook wel m'n JLH1996 meenemen, het enige project dat ik als voldoende af beschouw om mee te nemen ...
Ben ik welkom? enneh, zou ik m'n broer als belangstellende introducee mee mogen nemen?
groeten, MArco
Al langere tijd volg ik de discussies hier op het forum. Erg inspirerend allemaal.
Zelf bouw ik aan een draaitafel, een JLH1996 eindversterker, een setje luidsprekers en een Pass B1 buffer met een phono-trapje erbij. En natuurlijk een voeding voor m'n knijpdoos (squeezebox).
Morgen zou ik dan ook graag eens langskomen en kijken en luisteren naar de mooie spulletjes die er zijn.
Ik wil dan ook wel m'n JLH1996 meenemen, het enige project dat ik als voldoende af beschouw om mee te nemen ...
Ben ik welkom? enneh, zou ik m'n broer als belangstellende introducee mee mogen nemen?
groeten, MArco
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Sorry Peter, deze zijn uitverkocht.Pjotr schreef:Hé Mischa, heb je nog zo'n voeding extra?
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ok Mischa geeft niet, dacht dat alleen de 300W uitverkocht waren.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Zo alles is ingeladen en hoop dat ze vannacht uit mijn auto blijven.
Tis hier nog niet eerder gebeurd dat hij wordt open gemaakt maar echt lekker zit het me niet dat alles een nachtje in de auto moet blijven.
Het lijkt mij leuk om jullie ook eens live te ontmoeten.
Groetjes George en tot morgen.
eehg Harry je gaat het toch wel redden he, ik zou mijn speler graag over jou set horen spelen hoor
Tis hier nog niet eerder gebeurd dat hij wordt open gemaakt maar echt lekker zit het me niet dat alles een nachtje in de auto moet blijven.
Het lijkt mij leuk om jullie ook eens live te ontmoeten.
Groetjes George en tot morgen.
eehg Harry je gaat het toch wel redden he, ik zou mijn speler graag over jou set horen spelen hoor
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Dat was ook nog het geval voordat ik afgelopen dinsdag naar de beurs ging. In de tussentijd is de rest ook allemaal verkocht.Pjotr schreef:Ok Mischa geeft niet, dacht dat alleen de 300W uitverkocht waren.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Mmm, interessant, die wil ik wel eens zien...Ik neem deze mee:deduikertjes schreef:Ik wil dan ook wel m'n JLH1996 meenemen, het enige project dat ik als voldoende af beschouw om mee te nemen ...
Klik.
-
deduikertjes
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 29
- Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
- Locatie: Utrecht
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Leuk, dan kunnen we ze vergelijken.ray5150 schreef:Mmm, interessant, die wil ik wel eens zien...Ik neem deze mee:deduikertjes schreef:Ik wil dan ook wel m'n JLH1996 meenemen, het enige project dat ik als voldoende af beschouw om mee te nemen ...
Klik.
Het zou wel kunnen dat je je geuzennaam kwijtraakt...
Groet, marco
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Met moeite, maar het gaat lukken. Nu de halve auto volgeladen. morgen weer vroeg op, voor de rest!Kappa7 schreef:Zo alles is ingeladen en hoop dat ze vannacht uit mijn auto blijven.
Tis hier nog niet eerder gebeurd dat hij wordt open gemaakt maar echt lekker zit het me niet dat alles een nachtje in de auto moet blijven.
Het lijkt mij leuk om jullie ook eens live te ontmoeten.
eehg Harry je gaat het toch wel redden he, ik zou mijn speler graag over jou set horen spelen hoor
Tot straks,
Harry
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Ja hoor, nog even wachten en dan met een collega-liefhebber op weg naar Breda.
Alles staat klaar en zelfs het weer werkt mee.
Tot straks allemaal!!!!!
Groeten,
Mischa
Alles staat klaar en zelfs het weer werkt mee.
Tot straks allemaal!!!!!
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Nog even wachten tot Heino hier is en wij kunnen ook "auf Achse".
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
zo ben nu ook wakker.. ff ontbijten, optutte en spulletjes in laden ben ik ook weg. Heb er zin an !
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Nou niet echt, de halve nacht stond het alarm aan van een winkel verderopGeenius schreef:Goeiemorgen dames. Lekker geslapen?
Ik hoop dat ik niks vergeet, moet nogal wat dingen meenemen voor deze of gene.
Zo typisch dat er trouwens 1 dag in het jaar is waar het 's ochtend en de avond daarvoor ineens heel druk is op ZBA.
Heel gek....?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
Breda is net begonnen en iemand roept al om foto's.CarloPJB schreef:Waar blijven de foto`s............????
Jij had gewoon in breda moeten zijn
Ik rijd nu aan.
Re: ZBA Luisterdag 2011 28 mei hoofdtopic
bas focal m180 schreef:Breda is net begonnen en iemand roept al om foto's.CarloPJB schreef:Waar blijven de foto`s............????
Jij had gewoon in breda moeten zijn![]()
Ik rijd nu aan.
Je wil niet weten hoe graag ik er zou willen zijn...........
Maarja,prive omstandigheden en prio`s in het leven.
