projekt egalisatiemortel
Moderator: Beheerdersteam
Re: projekt egalisatiemortel
En anders is het misschien ook best leuk om alleen de kasten te showen 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
i second that!
ik sleep zelfs een plaat 8 mm MDF mee met een dikke kledderlaag Hotspray
ik sleep zelfs een plaat 8 mm MDF mee met een dikke kledderlaag Hotspray
Re: projekt egalisatiemortel
De baffles zijn klaar. Op het betonnen inlegstukje na dan. (waar ik misschien toch iets logo-achtigs in mee ga gieten
).
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: projekt egalisatiemortel
daar wordt je ff stil van... erg mooi geworden
en mooi op de foto gezet ook nog
gelukkig nog wel wat te zeuren: ik zou de drivers met schroeven vastzetten ofzo

en mooi op de foto gezet ook nog
gelukkig nog wel wat te zeuren: ik zou de drivers met schroeven vastzetten ofzo
Re: projekt egalisatiemortel
OOOOOOOEEEEEEEEEFFF, moooii man, welke verf/spuit bus heb je gebruikt ??
Het lijkt een beetje op dat spul wat ik voor die Idunn++ heb gebruikt.
Maar door de kwaliteit van de foto en het contrast ga je twijfelen.
En wat er achter komt, hoe ver staat het daarmee?
Er zitten al rondingen in de mal.??

Het lijkt een beetje op dat spul wat ik voor die Idunn++ heb gebruikt.
Maar door de kwaliteit van de foto en het contrast ga je twijfelen.
En wat er achter komt, hoe ver staat het daarmee?
Er zitten al rondingen in de mal.??
Re: projekt egalisatiemortel
De verf komt niet uit een spuitbus, maar heb ik heel vlijtig getamponeerdhannesie schreef:OOOOOOOEEEEEEEEEFFF, moooii man, welke verf/spuit bus heb je gebruikt ??
Het lijkt een beetje op dat spul wat ik voor die Idunn++ heb gebruikt.
Maar door de kwaliteit van de foto en het contrast ga je twijfelen.
En wat er achter komt, hoe ver staat het daarmee?
Er zitten al rondingen in de mal.??
![]()
![]()
Het is eigenlijk een grondverf (Delta Allprimer), maar die kan ook als aflak gebruikt worden binnenshuis. Die verf is vrij dik en droogt snel, dus heel geschikt voor structuureffecten. Ik heb hem simpelweg opgezet met een roller, en toen direct met de toppen van de haren van een flinke kwast nageklopt.
De rondingen zitten al een tijdje in de mal, en ik heb vandaag de mal naar huis gehaald. Dus wie weet gaat het binnenkort dan echt gebeuren
Re: projekt egalisatiemortel
Arno schreef:De verf komt niet uit een spuitbus, maar heb ik heel vlijtig getamponeerd![]()
Je meent 't.
Echt heel goed gelukt zeg!
Re: projekt egalisatiemortel
Supermooi gewoon!Arno schreef:De baffles zijn klaar. Op het betonnen inlegstukje na dan. (waar ik misschien toch iets logo-achtigs in mee ga gieten).
Re: projekt egalisatiemortel
Bij elk nieuw bericht in dit topic denk ik: "Zou er eindelijk al gestort zijn?" Dit is tenslotte het "Showcase" deel.
En ondanks dat de baffles er echt geweldig uitzien
vandaag toch weer een kleine teleurstelling
Ik kruip weer onder mijn steen en wacht weer ongeduldig af
En ondanks dat de baffles er echt geweldig uitzien
Ik kruip weer onder mijn steen en wacht weer ongeduldig af
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
sodeknetter, dat wordt echt gaaf met die baffle
Krijgt dat ingietsel de kleur van de betonnen behuizing?
Krijgt dat ingietsel de kleur van de betonnen behuizing?
Re: projekt egalisatiemortel
Bedankt allemaal
Dat was wel de bedoeling. Nog ideetjes? Zal ik het een beetje inkleuren zodat het wat meer donkergrijs wordt?MechanicalAnimal schreef:Krijgt dat ingietsel de kleur van de betonnen behuizing?
Re: projekt egalisatiemortel
Wauw.
Beton is grijs, dus ik kan me voorstellen dat je de kasten grijs houd (denk aan beton stof).
Als insert lijkt mij een stukje hout mooi, hoe nutteloos ook
Beton is grijs, dus ik kan me voorstellen dat je de kasten grijs houd (denk aan beton stof).
Als insert lijkt mij een stukje hout mooi, hoe nutteloos ook
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: projekt egalisatiemortel
Ik zou het exact gelijk uitvoeren als de mortel-kast, omdat je ook al een logo-tje wil verwerken (top-idee!) zou ik juist niet ook nog een afwijkende kleur gaan gebruiken maar juist de boel two-tone houden.Arno schreef:Bedankt allemaal![]()
Dat was wel de bedoeling. Nog ideetjes? Zal ik het een beetje inkleuren zodat het wat meer donkergrijs wordt?MechanicalAnimal schreef:Krijgt dat ingietsel de kleur van de betonnen behuizing?
Ik vrees een kakofonie als je daar nog een andere kleur voor gaat gebruiken. Ik zou het dan eerder in kleinere details zoeken. Als je logo in relief uitvoert zou ik kiezen voor verdiept ipv opliggend. Je zou dan met zilver of wit het logo aan de binnenzijde kunnen uitvoeren. Een betje het idee zoals Vinculum zijn gefreesde tweeterplaat wit heeft laten opvullen
Re: projekt egalisatiemortel
Ik ga er nog wat over nadenken.
Ondertussen staren we nog wat naar de mal
Nu met ronde hoekjes.
Ondertussen staren we nog wat naar de mal
Re: projekt egalisatiemortel
Beste Arno,
Geweldig project, ik bewonder je nette werkwijze en je geduld.
Wel zou ik de zijkanten nog verstevigen, zodat je zeker weet dat ze bij het gieten niet bol gaan staan.
Geweldig project, ik bewonder je nette werkwijze en je geduld.
Wel zou ik de zijkanten nog verstevigen, zodat je zeker weet dat ze bij het gieten niet bol gaan staan.
