Ik heb al een tijd geleden de A30 hybride versterker van audio en techniek gemaakt.
Nu valt mij op als ik de buizen hoogspanning aanzet, er op mijn woofers een laagfrequente sinus (ik schat 1 of 2 Hz voor iets van 6 seconden) staat. En wel met de maximale uitslag.
Volgens mij komt dat door het inregelen van de gebruikte servo, zodat er na het instellen nauwelijks DC op de uitgang staat.
Zie schema.
Kan hier nog wat aangedaan worden? Andere waarden voor de servo zodat deze zichzelf sneller instelt
Of moet ik toch een inschakelvertraging gaan bouwen op de luidspreker uitgangen?
Wat denken jullie?
